Fik lige set The Firm, hmm og den var jeg ikke hel vild med, det var lidt som Om Tom Cruise aldrig rigtig var i fare, hver gang der kom noget der bare ku minde om fare, så kom den der munter jAzz tune frem og beroligede en 8-)
Ikke lige som i The Pelican Brief, hvor man følte de aldrig var i sikkerhed, kan også være jeg havde forventet noget andet fra filmen af, men det var dog rart lige at se Gary Busey igen hehe, han er sku altid herlig, og Ed Harris var også meget munter som FBI manden.
Lidt forfriskene var det dog at man ikke til slut så den der fuldstændige
Triumferene Sejer over The Bad Guys, det var bare en lille samtale mellem Tom Cruise og Ed Harris, hvor han forklare hvordan The Firm skal fældes
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Michael Clayton. Fremragende thriller. Den virkede forudsigelig i traileren. Handlingsmæssigt er den muligvis også forudsigeligt. Men der er ikke et kedeligt øjeblik, og manuskriptet er virkelig fremragende. Tilda Swintons karakter er nok den bedste repræsentation af kynisme, jeg nogensinde har set. Netop fordi den nedbryder hende selv, når hun tyer til den. Den deler titlen som årets bedste thriller med Breach (men jeg mangler stadig at se Before the Devil Knows You're Dead).
8/10
Jeg er næsten træt af at sige det efterhånden, men 2007 er et fantastisk filmår.
Fik lige set Efter Brylluppet, nok den første danske film, jeg har set i et par år. Fandt den klart bedre end Biers Brødre. Lignte en instruktør, som var lidt mere sikker på hånden.
8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#251 elwood 18 år siden
Ikke lige som i The Pelican Brief, hvor man følte de aldrig var i sikkerhed, kan også være jeg havde forventet noget andet fra filmen af, men det var dog rart lige at se Gary Busey igen hehe, han er sku altid herlig, og Ed Harris var også meget munter som FBI manden.
Lidt forfriskene var det dog at man ikke til slut så den der fuldstændige
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#252 mr gaijin 18 år siden
8/10
Jeg er næsten træt af at sige det efterhånden, men 2007 er et fantastisk filmår.
#253 filmz-Narniabæver 18 år siden
Flot og sjov, men rodet computeranimeret Disney tegnefilm om tidsrejser.
7/10
Shrek the Halls:
Shrek prøver på at fejre jul, men det ender selvfølgelig i kaos!
Ventetiden værd!
10/10
#254 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#255 filmz-Bruce 18 år siden
8/10
#256 jessup 18 år siden
En dejlig film (selvom jeg havde lyst til at give Bale en flyverskalle eller to for hans ukuelige optimisme).
8/10
#257 evermind 18 år siden
grev_michal?! Hvad har du gjort af jessup!! :P
#258 filmz-Bruce 18 år siden