Gravatar

#131 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#132 elwood 16 år siden

Argg Rockband først til marts engang i EU, og man kan ikke engang importer, hvis man var så desperart, fordi det er region Locked, har nu heller ikke planer om den hel store pakke fra start af.

Oh well Back to GH3 untill then.

Ps. og hvorfor helvede ligner min trommerslager en robot når han trommer løs hehe, bare læs de her ting fra Rockband, for satan det lyder fedt.

It's the small details
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#133 elwood 16 år siden

Gravatar

#134 elwood 16 år siden

PennyArcade, er ogs Obs! på rygtet

Venter stadig på den fulde offentliggørelse, men jeg vil da komme til at savne ham på gamespot, hvis det sker, hans review har måske ikke været de bedste, men jeg har altid fundet ham underholdende, især i Combo med Rich Gallup.
Gravatar

#135 elwood 16 år siden

Coolshop har lidt juletilbud

Der er da et par ok tilbud imellem.
Gravatar

#136 elwood 16 år siden

Jeff Gerstmann har tilsydenladen bekræftet fyringen til Joysticq

Umiddelbart går rygtet på at det er Hans video review af kane and Lynch, som har gjort udfaldet, idet han taler meget negativt omkring spillet, med ord som Unlikeable charaters, "lazy" script and excessive profanity (intet er dog bekræftet endnu)

Men video reviewet er væk fra gamespot nu her hvertfald, og hele Kane And Lynch temaet væk fra siden af.

Hvis en anmeldeler ikke har lov til at udtrykke sig frit, så er der satme noget galt, men som sagt intet er bekræftet fuldt ud endnu, men der er noget som tyder en del på det er årsagen. Og det er Cnet som skal ha skylden hvis dette er rigtigt, da det er dem som ejer Gamespot.

/me shakes head
Gravatar

#137 Bony 16 år siden

Hvordan ser det egentligt ud med Guitar Hero til PS3? Er den kommet eller hvad? Jeg faldte over guitaren til PS3'eren inde på Coolshop men hvad med spillet..?

Dr. Underhyl: Nej, det var det samme problem som jeg havde. Det virkede som sagt efter at have åbnet for de porte der på (i?) routeren. Men kan regne ud at du nok ikke gider gå så meget igennem for online-delen, hvis den alligevel ikke siger dig noget. Men hvad syntes du ellers om singleplayer-delen? Den holder max når man kommer længere frem, ikke sandt..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#138 filmz-DocDoom 16 år siden

"hvad syntes du ellers om singleplayer-delen? Den holder max når man kommer længere frem, ikke sandt..?"

Det må man sige! Der er knald på.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#139 Corgan 16 år siden

I Elmutanten kan man købe Guitar Hero III til Xbox360 for 649 kr (inkl. økse). De fleste andre steder forlanger 100 kr mere for spillet.

...blot en lille heads-up.
Gravatar

#140 filmz-NeoDk 16 år siden

Jeg har Guitar hero 3 til ps3 :_), så det er ude
Og som sagt køb det heller i elmutanten eller en Toys R us butik eller en blockbuster, hvor du får en gig bag med.
Alle andre steder end lige de tre koster spillet 700 kr

Rock on, dude!!!!!!!

Skriv ny kommentar: