Kom pænt langt i Uncharted igår, for satan det spil er fedt, og jeg tror jeg er kommet til twistet i spillet, og nej jeg skal ikke spoile noget som helst, jeg siger bare, normal hader jeg det her, men Naugthy Dog formår at gøre det underholdende. zip ikke et ord mere om det 8-)
Nåja og. hvis det ikke sku været gået op for folket endnu... Køb det her spil!
Nåja og jeg fik tjekket lidt PAIN ud, hehe det kan man godt få et par minutter til at gå med, Jackass på syre, hvis jeg sku kalde det noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Call Of Duty 4 - FOR SATAN den stealth mission i Ukraine, hvor man skal kravle frem som sniper; den er bare så fed!!! Og det kommer ellers fra en, der synes at Metal Gear Solid er røvsygt.
Lige lagt controlleren fra mig. efter og ha gennemført Uncharted på Normal, for satan det var ligesom at læse en god bog, alt var pacet perfekt i det spil, og tak for en spoiler handler om slutningen, men ikke en stor spoiler, men aligevel på den sikkre side, se den når du har gennemført spillet.
Tilgivene Quick time Event
Må sige jeg virkelig har nydt spillet, selv om det er relativt kort, men hey det jo Kvalitet frem for Kvanitet 8-)
Tror snartligt jeg går igang med det igen på Hard, nu vil jeg abstrahere lidt fra PS3'en og se en god film.
Til slut her de skal ikke malke Konceptet, men jeg ville ikke ha det fjerneste imod at Naugthy Dog lavede en efterfølger ved lejlighed 8-)
Håber Soundtracket bliver til salg en dag, det har jeg satme nydt må jeg sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er der nogen der ligesom jeg har problemer med online-delen i COD4?
Denne gang er det dog heldigvis ikke logon problemer. Det er løst helt nu. Mit problem består i, at den ikke gemmer mine stats, når jeg går ud af spillet igen. Når jeg logger ind i spillet igen efter et exit af spillet eller PS3'en har været slukket, så er mine hårdt optjente XP point (plus udstyr) forsvundet. Dog ikke det hele. Det mærkelige er at det kun er de XP point jeg har fået idag! Og det er temmelig irriterende da jeg i øjeblikket har ca. 5000 XP ude at spille. Hvis jeg slukker er jeg bange for at de går tabt. Jeg er desuden i rank 28 (1st Lieutenant).
Er der andre der har oplevet lignende?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg blev jo nødt til at forsøge at se om det stadig var et problem. Maskinen skal trods alt ikke stå tændt hele natten.
Den gemte imidlertid ikke, så jeg gik ned fra rank 29 til rank 25. Mistede over 7000 XP point!! Mange timers spil fuldstændig spildt. Faktisk hele dagen er spildt. Alle de våben og ekstra features jeg ligeledes havde vundet, væk!! Nu har jeg så lyst til at knække skiven midt over! :(
Det der irriterer mig mest ved det hele er at jeg godt er klar over at jeg ikke kommer til at spille det mere. Ikke så længe jeg ikke kan avancere fra rank 25! Sådan noget forpulet pis!
Det er så altid en trøst når det ikke kun sker for én selv. Det er dog et kæmpe problem, når det så sker for ALLE der spiller COD4 online på PS3. ALLE bliver resettet i rank når de logger ud. Hvad sker der?!
Spillet er super fedt og alt det der.. Men der er simpelthen så mange problemer med Infinity Ward, at det er til at kaste op over!
Så fik jeg gennemført GH3, og må sige jeg foretrækker 2'eren indtil nu, der var nogle enkle gode sange, men set listen fra 2'eren kan jeg bedre li.
Og såvar Easy alt for let, der hvor jeg kæmpede mest var den første sang i sidste act, jeg ved godt easy skal være nem, men der var en bedre fordeling af sværhedsgraden i 2'eren synes jeg.
Men det var skam underholdende nok, nu er det bare og se frem til Rockband.
#141 elwood 16 år siden
Nåja og. hvis det ikke sku været gået op for folket endnu... Køb det her spil!
Nåja og jeg fik tjekket lidt PAIN ud, hehe det kan man godt få et par minutter til at gå med, Jackass på syre, hvis jeg sku kalde det noget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 filmz-DocDoom 16 år siden
#143 elwood 16 år siden
Er også ret vild med Death From Above, eller hva den nu hed, det er jo som at se CNN, bare hvor man selv styre handlingen 8-)
Din sidste kommentar vælger jeg at overse 8-)
#144 elwood 16 år siden
Må sige jeg virkelig har nydt spillet, selv om det er relativt kort, men hey det jo Kvalitet frem for Kvanitet 8-)
Tror snartligt jeg går igang med det igen på Hard, nu vil jeg abstrahere lidt fra PS3'en og se en god film.
Til slut her de skal ikke malke Konceptet, men jeg ville ikke ha det fjerneste imod at Naugthy Dog lavede en efterfølger ved lejlighed 8-)
Håber Soundtracket bliver til salg en dag, det har jeg satme nydt må jeg sige.
#145 elwood 16 år siden
#146 Bony 16 år siden
Denne gang er det dog heldigvis ikke logon problemer. Det er løst helt nu. Mit problem består i, at den ikke gemmer mine stats, når jeg går ud af spillet igen. Når jeg logger ind i spillet igen efter et exit af spillet eller PS3'en har været slukket, så er mine hårdt optjente XP point (plus udstyr) forsvundet. Dog ikke det hele. Det mærkelige er at det kun er de XP point jeg har fået idag! Og det er temmelig irriterende da jeg i øjeblikket har ca. 5000 XP ude at spille. Hvis jeg slukker er jeg bange for at de går tabt. Jeg er desuden i rank 28 (1st Lieutenant).
Er der andre der har oplevet lignende?
#147 Bony 16 år siden
Den gemte imidlertid ikke, så jeg gik ned fra rank 29 til rank 25. Mistede over 7000 XP point!! Mange timers spil fuldstændig spildt. Faktisk hele dagen er spildt. Alle de våben og ekstra features jeg ligeledes havde vundet, væk!! Nu har jeg så lyst til at knække skiven midt over! :(
Det der irriterer mig mest ved det hele er at jeg godt er klar over at jeg ikke kommer til at spille det mere. Ikke så længe jeg ikke kan avancere fra rank 25! Sådan noget forpulet pis!
#148 Bony 16 år siden
Spillet er super fedt og alt det der.. Men der er simpelthen så mange problemer med Infinity Ward, at det er til at kaste op over!
#149 elwood 16 år siden
Og såvar Easy alt for let, der hvor jeg kæmpede mest var den første sang i sidste act, jeg ved godt easy skal være nem, men der var en bedre fordeling af sværhedsgraden i 2'eren synes jeg.
Men det var skam underholdende nok, nu er det bare og se frem til Rockband.
#150 filmz-NeoDk 16 år siden
Tag og gennemfør det på medium også begynd småt på hard...
Hard er sindsygt på GH3 men det er sjovt :D