In other News Dark Sector (PS3) sku være på vej i min retning, og jeg satser på at jeg på fredag tager ind til Ebgames og forhøre mig ang. min xbox360 jeg får ikke tid før da.
For min skyld må de gerne bare bytte den med en med HDMI (ikke på grund af 1080p, men mere så jeg slipper for at sku skifte mellem min wii og 360 hele tiden) Men det sker sku nok ikke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#104 Nej nej det er stadigvæk den 4 april, men derfor tolker jeg det som væren på vej hehe.
Nice hehe det sku kreativt fundet på.
Får mig til at tænke på om vi snart får nogen nye lokation og se, eller om det hele skal være fra det her Middle East, jeg ved godt de siger det foregår andre steder også, men jeg håber lidt på at få set nogle andre lokations senere hen.
På en og samme tid er det jo både en April Fool's Men så er det også en godbid til os MGS fans, fordi det jo er ny gameplay, bare med et lille twist 8-)
Nåja in other news Prototype's Co-op has been removed, men dette betyder vel bare at vi får et stærkere Singleplayer spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#101 El vez 16 år siden
:)
#102 elwood 16 år siden
8-)
hehe Molten Core, has Sound (bip bip bip) 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 elwood 16 år siden
GTA IV rating
In other News Dark Sector (PS3) sku være på vej i min retning, og jeg satser på at jeg på fredag tager ind til Ebgames og forhøre mig ang. min xbox360 jeg får ikke tid før da.
For min skyld må de gerne bare bytte den med en med HDMI (ikke på grund af 1080p, men mere så jeg slipper for at sku skifte mellem min wii og 360 hele tiden) Men det sker sku nok ikke 8-)
#104 DarkLight 16 år siden
#105 DarkLight 16 år siden
#106 elwood 16 år siden
Nice hehe det sku kreativt fundet på.
Får mig til at tænke på om vi snart får nogen nye lokation og se, eller om det hele skal være fra det her Middle East, jeg ved godt de siger det foregår andre steder også, men jeg håber lidt på at få set nogle andre lokations senere hen.
http://movies.ign.com/articles/863/863492p1.html
den her er også ret sweet.
#107 elwood 16 år siden
Nåja in other news Prototype's Co-op has been removed, men dette betyder vel bare at vi får et stærkere Singleplayer spil.
#108 elwood 16 år siden
Microsoft makes jokes also
#109 elwood 16 år siden
GTA IV Voice recast
#110 DarkLight 16 år siden