Gravatar

#111 elwood 16 år siden

#110 hehe ja nu er vi i måneden 8-)

Gamestop og Rockstar games, har lavet denne lille video der viser lidt nyt fra Liberty City.

[url= Footage[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#112 Bony 16 år siden

Kom lige til at tænke på en ting. Er der forskel på afviklingen, grafikken, mulighederne etc. på "Gran Turismo" som download på PSN og hvis du køber det på BD?

Jeg vil gerne selv købe det, men ved ikke om det kan betale sig at give de få kroner ekstra og så få det på skive, istedet for som en fil på harddisken. Det skal siges at jeg personligt ikke har noget imod at undvære spillet som kassette på hylden. Det siger mig ikke så meget.

Men er der nogen der ved om grafikken og afviklingen af selve spillet er forskellig fra de to formater?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#113 filmz-dogacc 16 år siden

Gameplay og grafik er naturligvis det samme, men tror nok der er nogle ekstra videoer på skiven, som ekstramateriale.
Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
Gravatar

#114 Bony 16 år siden

Hmm, har lige fundet ud af at stort set alle netbutikker er billigere end PSN. Så må jeg bide i det sure æble og vente på det kommer med posten!
Gravatar

#115 DarkLight 16 år siden

Brugte lige lidt tid på at se igennem de sidste 3 1UP Shows(128-130).

Hightlights:
- Brawl Traning Montage(128)
- Dark Sector impressions(128)
- Echochrome impressions(129)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#116 elwood 16 år siden

Echo!

...Chrome

er du så færdig end levels'ne ser onde ud!

Har en hel del af dem på Min PS3 herlig afslapning når manlige skal ha lidt tid til at gå, deres MGS4 "preview" er også ret godt, hvor blandt andet Shane Får snakket en del om hvad han så, og igen begynder de at ævle om at Rumble sku være anderledes i Dual Shock 3, men det har Sony jo flere gange afbekræftet, så det kan jeg stadig more mig lidt over hver gang jeg ser det.

Og hvis man har brug for at koble hjernen fra så snup et par Broken Pixel afsnit, advarelse lamme comment's og andre obskøreheder kan forekomme, nåja og spillene er skrækkelige, men det er også det sjove ved det.
Gravatar

#117 Bony 16 år siden

Hvor mange herinde har det nye Gran Turismo til PS3'en? Kunne være underholdende at høre om der var stemning til lidt ræs engang..? ;)
Gravatar

#118 dyg 16 år siden

#17 - Not me, nægter at betale penge for en demo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#119 elwood 16 år siden

Synes også det er misvisne og kalde det noget med GT5 folk kunne forledes til at tro på at det virkelig er GT5.

MP for mig bliver nok GTA IV 8-)

og med min 360 sygelagt, så ku det ende med jeg får det spillet til PS3 først.
Gravatar

#120 DarkLight 16 år siden

På dagen hvor vi tæller:
Dark Sector: 1 dag!
GTA IV: 25 dage

Er der kommet lidt andre spændende nyheder:
Haze gameplay videos

MGS4 Hands on
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: