Gravatar

#121 DarkLight 16 år siden

GTA VI: Hands on fra kotaku. A must-read. Hype-meter thru the roof.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#122 dyg 16 år siden

#121 - Men der er jo også længe til GTA VI udkommer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#123 DarkLight 16 år siden

Hehe ups...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#124 elwood 16 år siden

25

Jeg vil også være med hehe.

Across half a dozen different engagements we saw, countless explosions, well over a hundred bodies hit the tarmac, and a police chopper get cut completely in half in midair by our own helicopter's furious blades.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#125 Corgan 16 år siden

Jeg glæder mig rigtig meget til GTA4 kommer. Det er nu ikke så meget selve spillet jeg glæder mig til, men mere at jeg så slipper for al den daglige hype-spam spillet medfører. :-)
Gravatar

#126 Bony 16 år siden

#118 & 119 - Hmm, jeg troede faktisk at det virkelig var det nye Gran Turismo spil? Men hvordan ser det så ud med selve spillet?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#127 filmz-bullettooth 16 år siden

#126 GT har før benyttet sig af at sende det de kalder en prolog ud, dvs en udvidet demo, der lige nøjagtig har nok baner og biler til at DE føler det er berretiget at tage ca 300,- kroner for et ukomplet spil. Om et halvt år kan man så købe den fulde udgave. Men det er jo heldigvis frivilligt....héhe. Jeg lader være, og venter :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#128 Bony 16 år siden

#127 - Det var satans. Det var jeg ikke klar over.. Tyveri! Så venter jeg sgu også..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#129 elwood 16 år siden

#125 hehe hva tror du der sker når vi har spillet på vores konsoller... 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#130 dyg 16 år siden

Jeg har taget 3 måneder orlov til at spille GTA4 og skrive "OMFG HAR I SET DET?!!?!" på filmz.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: