Across half a dozen different engagements we saw, countless explosions, well over a hundred bodies hit the tarmac, and a police chopper get cut completely in half in midair by our own helicopter's furious blades.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg glæder mig rigtig meget til GTA4 kommer. Det er nu ikke så meget selve spillet jeg glæder mig til, men mere at jeg så slipper for al den daglige hype-spam spillet medfører. :-)
#126 GT har før benyttet sig af at sende det de kalder en prolog ud, dvs en udvidet demo, der lige nøjagtig har nok baner og biler til at DE føler det er berretiget at tage ca 300,- kroner for et ukomplet spil. Om et halvt år kan man så købe den fulde udgave. Men det er jo heldigvis frivilligt....héhe. Jeg lader være, og venter :-)
#121 DarkLight 16 år siden
#122 dyg 16 år siden
#123 DarkLight 16 år siden
#124 elwood 16 år siden
Jeg vil også være med hehe.
Across half a dozen different engagements we saw, countless explosions, well over a hundred bodies hit the tarmac, and a police chopper get cut completely in half in midair by our own helicopter's furious blades.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 Corgan 16 år siden
Jeg glæder mig rigtig meget til GTA4 kommer. Det er nu ikke så meget selve spillet jeg glæder mig til, men mere at jeg så slipper for al den daglige hype-spam spillet medfører. :-)
#126 Bony 16 år siden
#127 filmz-bullettooth 16 år siden
#128 Bony 16 år siden
#129 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#130 dyg 16 år siden