Gravatar

#131 DarkLight 16 år siden

Jeg kommer i hvert fald til at nævne når jeg har kværnet elwood med en raketstyr :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#132 elwood 16 år siden

#130 hehe.

Nåja og efter GTA IV skal der tælles ned til MGS4 hehe 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#133 Corgan 16 år siden

#128-132:

Will the madness never stop?!

Mon ikke det er på tide at oprette en decideret "GTA4 tråd" så der også er plads til andre konsol-relaterede nyheder i denne her?
Gravatar

#134 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#135 elwood 16 år siden

#133 jeg synes nu vi formår variere det meget godt herinde. Der jo ike noget der forhindrer folk i at poste herinde.

PS3 PSN store får nyt look

Star Wars Force Unleashed 19 September

Tom Clancy's HAWX Og husk nu at Tom Clansy navnet har Ubisoft købt nu, så hans navn er ikke længere en garanti for kvalitet... fnis fnis.

Mercenaries 2 UK release date 5. September (US August 31) Finaly! jaja nu må vi se om de overholder Release daten den her gang, Glæder mig 8-)

#134 Synes det vigtig og lige nævne UK release date, der kan jo risikere at være regions konflik i multiplayer også, selv om det at en købe en US udgave er fristene (kan man også sagtens hvis man ike spiller Co-Op, eller aftaler med sine venner at de også køber en US udgave)

Gravatar

#136 elwood 16 år siden

Rob Taylor gennemførte GTA IV som en af de første udover Rockstar I finished the story mode in 24 hours, without skipping cut scenes, but I literally blitzed through and hardly took on any side missions. If I was to play it again, I'd say to wrap up the story will take at least 40 hours at a normal pace, plus another say, 25? to wrap up the remainder of the missions.

Nå GTA IV nyhed aside, nogen som har fået Dark Sector i dag så, mit er ikke kommet endnu, men jeg ville lige høre om andre har fået fingrene i det, og deres indtryk.

Gravatar

#137 DarkLight 16 år siden

#136, jeg har ikke haft tid. Regner med at samle det op i morgen og lege lidt sammen med nogle tømmermænd. Men nu må vi se :)
Gravatar

#138 elwood 16 år siden

#137 Tømmermænd siger du?

Er det så Ikke Burnout der anbefales hehe 8-)

Barf Bag Not included.
Gravatar

#139 DarkLight 16 år siden

#138, hehe. Well, det free running kamera ser nu også noget kvalmefremkalende ud :S
Gravatar

#140 elwood 16 år siden

Sidder pt. lige og ser den nyeste Video Blog fra Pandemic Studios Gutterne (Mercenaries 2)

De er ikke uden humor Man må sige de brænder for deres sag hehe, prøv at se den nyeste Shot Heard "Round the studio.

Skriv ny kommentar: