Gravatar

#141 elwood 16 år siden

Ryan og Shane fra The 1up Show "Lær at bruge Motion Control" Lyder til at Wipe Out HD er et af de første spil som har nailet styring med Motion Control, de var i hvertfald meget begejstret for det i deres demo.

Damm Jeg kan ikke vente på Wipe Out HD + Custom Soundtrack

Ahh HD + Mine Pioneer Souround Headphones og så med Frank Sinatra som Music Track hehe så Svæver vi derud af!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#142 El vez 16 år siden

#141 "Fly me to the moon"? =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#143 elwood 16 år siden

#142 Hehe f.eks. men jeg tror nok mere Bad bad leroy Brown, vil passe til når jeg smadre mine modstander hehe.
Gravatar

#144 elwood 16 år siden

En lille Q&A omkring MGS4

MGS4 Q&A

Og Hvis nogen har undret sig over hvad Gary Busey har lavet for tiden så er svaret her.

Uncle Gary

Uncle Gary 2

Uncle Gary 3

23
hel fri for GTA IV ting bliver vi nu ikke selv om jeg vælger at drosle lidt ned hehe
Gravatar

#145 elwood 16 år siden

Shane fra 1up fortæller i denne uges 1up yours Podcast, om hvad han lavede i Japan i sidste uge.

Spillet var MGS4, og han fortæller ivrigt om det denne gang self. under en hvis Embargo, men spændende stuff indeed. De har også besøg af Brad Shoemaker (tidligere Gamespot medarbejder, som nu er freelance)

1up yours
Gravatar

#146 elwood 16 år siden

2 nye screens fra Mafia 2 (mafia 1 er nok et af de spil jeg har gennemført flest gange)

Mafia2

Mafia2
Gravatar

#147 dyg 16 år siden

Så skal der spilles baseball! Har lige fået MLB08 The Show fra VideoGamesPlus.ca. Tak for tippet, gik dejligt nemt og smertefrit.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#148 ks 16 år siden

Fra imorgen har Kvickly tilbud på PS3 til 2695,- landet over. I'm getting one! Who else is? :)

Det er lige i tide til GTA IV, fantastisk.
Gravatar

#149 Corgan 16 år siden

På Xbox Live kan man nu købe de nye maps til Call of Duty 4.

"Chinatown" er fantastisk ubarmhjertig. Der er ingen steder man kan føle sig sikker.

"Creek" er rigtig flot og ser spændende ud, men efter nogle gange finder man ud af at det er en sniper-bane. For at komme over til fjenden må man gå igennem én ud af 2 flaskehalse. Den ene er igennem en hule i bjerget. Den anden er udenom/over bjerget, hvor man er meget sårbar overfor snigskytter på den anden side.

"Broadcast" er kæmpe stor og byder på både close-combat og sniping. Fed bane.

"Killhouse" har jeg ikke prøbet endnu.

I denne weekend er der dobbelt op på XP i de nye baner. Så hvis man spiller Team Deathmatch, får man nu +20 XP for at dræbe en fjende. Det godt tidspunkt at vælge Prestige Mode, hvis man hurtigt vil level up igen.
Gravatar

#150 ks 16 år siden

Så var jeg i Kvickly imorges kl 10.04 og hente min nye Playstation 3! De havde fået 4 hjem, og jeg hentede den sidste. Udover, at det allerede var et fremragende tilbud på kun 2.695, så vidste det sig også, at det var et bundle med Rachet og Clank samt Fifa 08 - så var der god valuta for pengene!

Skriv ny kommentar: