Gravatar

#161 ks 16 år siden

Nå, nu har jeg kigget lidt på min PS3. Jeg har desuden fået oprettet en konto, og kunne godt tænke mig at høre hvordan det foregår med demoerne. De skal blot downloades, kan jeg se - men det undrer mig lidt, at der mangler en stor del af de nye spil (specielt leder jeg efter Rainbow Six Vegas 2). Det er noget med, at man kan have kontoer i forskellige regioner og, at udvalget af demoer varierer fra region til region - right? Jeg går udfra, at min default profil nu er en europæisk, så hvordan får jeg oprettet en amerikansk?

Mit PSN id er i øvrigt: frugtkompot

Smid endelig jeres forbi også. Jeg er godt nok kun ejer af Rachet and Clank og Fifa 08 lige pt, men mon ikke vi allesammen alligevel skal have GTA IV i slutningen af måneden? :)
Beklager de mange begynderspørgsmål.. Men i ved jo hvordan det er at være ny :p
Gravatar

#162 elwood 16 år siden

#161 Jeg Cut'n paster lige min gamle skrivelse

For god ordens skyld kommer US udgaven også, til at lave en US account, da det er den PSN store der sker mest på kort sagt.

Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.

Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.

Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.

Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.

Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.

Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten

Så vidt jeg ved er der ikke kommet en demo til Las Vegas 2.

GTA IV... hvad er det for noget 8-)

22

Dark Sector kort review "styring er ikke så "hurtig" som man måske kunne ønske sig, Nathan fra Uncharted er lidt kvikkere.

Glavie Er klart højdepunktet især når man får Aftertouch, som ja styres så vidt jeg kan se på nøgagtig samme måde som i Heavenly Sword, man kan dog også bruge analog styring.

Glæden ved at høre en soldat skrige i vilden sky efter man har skåret hans ben eller arm af, kan ikke beskrives det skal opleves hehe.

Historien er ikke noget vigtigt punkt, men jeg føler mig nu underholdt af spillet aligevel.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 DarkLight 16 år siden

#162, jeg synes også styringen er en smule langsom, men det er nu noget man vender sig til.
Aftertouch er da meget sjovt, men mere end feature. I realiteten ikke så brugbart til fjender og deslige, mener jeg.
Langt mere effektiv bare at kaste normalt.

Jeg synes de fedeste øjeblikker kommer i ildkamp, hvor man hugget armen af en soldat, hvorefter man kaster disk'en igen for at stjæle hans vågen, som man så tømmer mod hans kammerat i de få sekunder inden den selvdestruerer. Smukt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#164 elwood 16 år siden

#163 Jeg har nu brugt det en hel del gange brugbart må jeg indrømme hehe, men jaa...
Gravatar

#165 DarkLight 16 år siden

Ja, det er da meget sjov, men synes ikke det giver nogle fordele at bruge det fremfor et almindelig kast.
At kunne powerkaste med R2 uden at sigte først er meget mere effektivt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#166 elwood 16 år siden

Red Faction vender tilbage, denne gang i 3. person.

Red Faction: Guerilla

Gravatar

#167 Bony 16 år siden

#161 - Jeg add'er dig lige til min liste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#168 dyg 16 år siden

Jeg er SÅ tæt på at købe Rock Band, SÅ tæt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#169 McPeter 16 år siden

Hvilken platform er Guitar Hero bedst til?
Har kun prøvet det til x360, men sådan en skal jeg i hvert fald ikke have.

Ender formentligt på lidt længere sigt med PS3 og Wii - hvilken er GH3 bedst til?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#170 El vez 16 år siden

GH er klart bedst på PS2/3 og Xbox. Guitaren til Wii er noget juks.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: