Street Fighter IV til PS3 ser da bare ALT for vildt ud - det ligner Street Fighter 2 ånden med opdateret tegneserie-agtig grafik! Når jeg engang får en PS3 så skal jeg 100% have dette spil!
Var inde og købe gave til min Kusines datter, og der var jeg forbi Game, som havde gratis tilmelding til deres rabat klub i dag, og ugen rabat var Dark Sector, som jeg så fik til 350 kr.
Så nu skal jeg bare ha sendt mit andet spil tilbage igen hehe.
Ahh så kom der noget godt ud af en Søndag aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jo jo bevares - tekken er fint, men har dæleme brugt mange timer på SF2Turbo til SNES. Det havde bare et eller andet over sig der var super fedt - federe end Mortal Kombat i hvert fald. Men indtil videre har Tekken franchises været fulgt bedre op mht grafik osv hvor samtlige Street Fighter sequels vidst har været ret så sucky sucky. Men SF-IV ser da rigtig fornuftig ud synes jeg. :-)
Nogen der ved om det nye 1942 bliver udgivet til andet end X360? Det ser nemlig også dejlig nostalgisk ud, samtidig med grafikken er blevet HD.
#151 McPeter 16 år siden
Street Fighter IV til PS3 ser da bare ALT for vildt ud - det ligner Street Fighter 2 ånden med opdateret tegneserie-agtig grafik! Når jeg engang får en PS3 så skal jeg 100% have dette spil!
http://ps3.ign.com/dor/objects/14211548/street-fig...
#152 McPeter 16 år siden
#153 ks 16 år siden
Så jeg vil anbefale, at du skynder dig ned og ser om de har flere i din lokale - og hvis ikke, så bliv skrevet op med de samme! :)
#154 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#155 El vez 16 år siden
#156 elwood 16 år siden
Så nu skal jeg bare ha sendt mit andet spil tilbage igen hehe.
Ahh så kom der noget godt ud af en Søndag aligevel 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#157 Corgan 16 år siden
#155:
I hear ya! Intet slår Tekken. Nok det eneste spil jeg pt kunne finde på at købe til min PS3... hvis det altså var ude.
#158 MouseMickey 16 år siden
#159 McPeter 16 år siden
Nogen der ved om det nye 1942 bliver udgivet til andet end X360? Det ser nemlig også dejlig nostalgisk ud, samtidig med grafikken er blevet HD.
#160 McPeter 16 år siden
http://media.ps3.ign.com/media/142/14240367/vids_1...
1942: Joint Strike PlayStation 3 Trailer - Trailer Debut (HD)
Det er dæleme Arcade med stort A.