Gravatar

#111 Nicki52 14 år siden

#109
Jeg sagde ikke alt, men genkendte dem. Fordi de kender ikke hinanden i den alternativ virkelig pga. af kærlighed.

#110
Der er jo en grund til Eloise ved det. Hun er ligesom Jacob, øens vogter fra fastlandet. Keamy kan ikke huske øen og kommer ikke til det, pga. han er død. Hvorfor skulle Keamy have noget med øen at gøre, han laver bare et job for Mr. Paik, og han ved intet om øen, så ville vi vide det omkring nu. Jeg tror heller ikke Keamy står i ledtog med Eloise om at bevare hemmeligheden. Keamys IQ ligger på nul og han har sans for taktik, så han ville hjælpe Eloise. Hun er også klogere end det, har vi erfaret. Så det er urealistisk han kender til øen. Selvom den historie ikke er særlig er realistisk. Jeg sender dem en fanmail med det spørgsmål til Lost om dette.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#112 natterjack 14 år siden

Nicki52 (111) skrev:
#109
Jeg sagde ikke alt, men genkendte dem. Fordi de kender ikke hinanden i den alternativ virkelig pga. af kærlighed.
Hvordan ved du, det ikke er pga. kærlighed? Både Charlie, Desmond og Daniel snakker om den eneste ene ifm. at de kan huske ting.
Gravatar

#113 aero 14 år siden

#111 Er hun det? Den oplysning er nu fløjet hen over mit hoved, men tak for den :)
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#114 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg tror det hele ender ud i en banal forklaring på det hele, hvor man sidder og tænker "og det skulle de bruge 6 sæsoner på at fortælle". I stedet for at skabe afklaring, skaber de forvirring. Blot for at de har 5 afsnit mere de skal have fyldt ud. Det er gæt halvdelen af det man kan komme med og det synes jeg sgu ærlig talt er ved at blive noget trivielt.

Men nu er jeg jo kommet så langt og så må jeg hellere få det hele med.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#115 DarkLight 14 år siden

jonasgr (114) skrev:
Jeg tror det hele ender ud i en banal forklaring på det hele, hvor man sidder og tænker "og det skulle de bruge 6 sæsoner på at fortælle". I stedet for at skabe afklaring, skaber de forvirring. Blot for at de har 5 afsnit mere de skal have fyldt ud. Det er gæt halvdelen af det man kan komme med og det synes jeg sgu ærlig talt er ved at blive noget trivielt.


Hvordan kan du undre dig over det? Det har været seriens præmis siden afsnit 2. Og der gik ikke langt før det var klart, at der skulle stilles en masse spørgsmål, hvor 20% bliver besvaret.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#116 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg undrer mig ikke over det. Jeg konstaterer det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#117 Nicki52 14 år siden

natterjack (112) skrev:
Nicki52 (111) skrev:
#109
Jeg sagde ikke alt, men genkendte dem. Fordi de kender ikke hinanden i den alternativ virkelig pga. af kærlighed.
Hvordan ved du, det ikke er pga. kærlighed? Både Charlie, Desmond og Daniel snakker om den eneste ene ifm. at de kan huske ting.

Okay, du siger så Desmond elsker Charlie og Daniel. Så Jack må være forelsket på i Desmond siden at han har set ham før, kan bare ikke komme på hvor. Desmond ved ikke i den alternative virkelighed at han har været på en ø.
På ABC står der: A flash sideways is not a flashback, flash-forward or an alternate timeline. It posits what would have happened if Oceanic flight 815 didn't crash on the island but instead landed in Los Angeles. LINK
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#118 cansi 14 år siden

Nicki52, jeg tror ikke helt du fanget Desmond og hvem han er !

Desmonds sind kan rejse gennem de forskellige tider. Det blev perfekt demonstreret i The Constant, 5. episode i sæson 4. Og hvis jeg husker rigtigt, så fortalte Faraday ham at i starten af sæson 4 at han ikke gik under reglerne. Penny er Desmonds constant. Og da hun rører ved ham, da de giver hinanden hånden, flyver hans sind tilbage til øen, hvor han vågner op i det der skur ;)

Reglerne som jeg omtaler er, et menneske kan godt leve i to forskellige tidslinjer. Men de kan ikke vide at de lever i to tidslinjer ! Sådan er Desmond ikke, hans sind kan springe rundt mellem de tidslinjer, og derfor er han speciel, og derfor indgår han ikke under reglerne ;)

Logisk mening, nej det giver det ikke. Men dette er LOST ;)
Gravatar

#119 Nicki52 14 år siden

#118
Det har du ikke sagt før. Det er ikke en alternativ tidslinie, det er en tidslinie der viser hvad der vil ske hvis de ikke styrtede ned. De må Lost-skaberne have fortalt ABC eller vil det ikke stå på hjemmesiden. Det betyder de på en eller anden måde ændre tiden.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#120 cansi 14 år siden

Der er jo ingen der ved helt endnu, hvad det er ? Og jeg tror ikke at ABC ville have afsløret det !

Fordi hvorfor er Desmond på flyet, hvis flyet ikke styrtet, så skulle Desmond have været i hatchen. Og hvorfor var øen sunket ? som vi i første afsnit...

Dette er en ny tidslinje, selv Damon og Carlton har refereret det som alternativ tidslinje ;)

Skriv ny kommentar: