Gravatar

#221 Collins 14 år siden

#220
Jeg har læst at grunden til at Mr. Eko ikke var med, var fordi han forlangte 5x så meget i løn, end hvad de tilbød ham.

Men uanset hvad den reele grund er, passer det mig fint han ikke var med. Mener ikke hans karakter havde "fortjent" at være med i finalen.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#222 filmz-Bruce 14 år siden

#200 Nu har man hørt så meget om alle de åbne spørgsmål Lost stiller igennem 6 sæsoner og som stiller krav til publikum om at være tålmodige og hvis man så ikke får noget som ligner en forklaring på sagerne, jamen så er der da ikke noget lettere end at lave en strøm af spændende åbne plottwists. Jeg er sgu ret glad for, at jeg stillede sutskoene efter 4. afsnit.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#223 Collins 14 år siden

#222

Der er blevet besvaret et ton af spørgsmål den sidste sæson, men der har været så mange af dem, og hvert svar afføder kun nye spørgsmål.
Folk skal bare have noget at beklage sig over.

Jeg er i bund og grund godt tilfreds med Lost finalen.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#224 filmz-Bruce 14 år siden

jonasgr (201) skrev:
#197 I Lost er det nemlig hele præmissen at den baserer sig på en masse plottwist og mystik. Det der har holdt serien kørende er at seeren reelt ikke ved hvad der foregår. At manuskriptforfatterne således hele tiden er et skridt foran. Når der så i sidste ende ikke bliver givet svar på mange af deres spørgsmål sidder man med en lidt tom fornemmelse. De prøver at skabe empati for figurerne, men det hele bliver så overdrevet til sidst at det for mit vedkommende blev for meget. Lange scener hvor vi ser folk omfavne hinanden og græder, med klassiske sætninger som "I don't want you to die" etc. Det bliver simpelthen presset ned i halsen på en. Når de så ikke engang give

Når svar på mystikken omkring øen, ja så bliver det hele sgu lidt ligegyldigt.

Med andre ord, jeg tror ikke serien er noget for dig :)


Jeg kondolerer af hele mit hjerte!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#225 filmz-jonasgr 14 år siden

#224 Retfærdigvis skal det lige siges at den begyndte at fange mig i løbet af sæson 1 og sæson 2 og 3 var sådan set også ganske fint, men i sæson 4 begynder det så at gå helt fuldstændig galt. På dette tidspunkt er man dog så langt i serien og da jeg vidste at den ville blive afsluttet efter sæson 6, ja så skulle jeg da i hvert fald have afslutningen med.

Jeg skulle nok have ladet være, men jeg vil sgu have slutningen med når jeg har set så meget. Den kommer så nok i et talkshow eller på den forlængede udgave af den forlængede udgave eller på en hjemmeside de laver.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#226 filmz-Claudius 14 år siden

Collins (223) skrev:
Folk skal bare have noget at beklage sig over.


Wow. Det svar vil jeg herefter huske, hvis jeg nogensinde skulle føle behov for at undskylde enhver dårlig serie eller film, der bare ikke gider lave en ordentlig afslutning. Det er da den ultimative falliterklæring - bare giv seerne skylden for at altid at være utilfredse... Hvilket produkt, der modtager kritik, kan man ikke undskylde på den baggrund?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#227 Collins 14 år siden

#226

Kan ikke komme med et andet svar til det der end "suk".
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#228 AdamZack 14 år siden

Collins (221) skrev:
#220
Jeg har læst at grunden til at Mr. Eko ikke var med, var fordi han forlangte 5x så meget i løn, end hvad de tilbød ham.

Men uanset hvad den reele grund er, passer det mig fint han ikke var med. Mener ikke hans karakter havde "fortjent" at være med i finalen.


Hvorfor ikke?? Han var da meget troende; Eller opgav han det hele, inden brother BLACK smoke tog ham?? Michael og Walt var der heller ikke med. No place for BLACK smoke??? Gad vide om de blev ekstrabetalt for at IKKE være med til sidst.
Nååå jo. Rose og Saeed var der også med. De havde sku nogle gode forbindelser.

Det lige før at jeg er rigtig Lost





Gravatar

#229 natterjack 14 år siden

#227 Det siger nok mere om dig, end det gør om ham, at du ikke har et bedre svar til et velargumenteret, kritisk indlæg.
Gravatar

#230 AdamZack 14 år siden

Undskyld, cite'r lige hvor har jeg lige KRITISERET Collins??? Har i min hele ret til at undre mig. Har slet ikke nævnt hvad jeg synes eller sagt min mening. Undrer mig kun!!

Kunne aldrig falde mig ind at angribe nogle! Så lav er jeg heller ikke. Så hold din mening om mig for dig selv!
Når nogle undrer sig over at Eko ikke er med i slutningen, er det sku da klart at NOGLE også vil undre sig over at Michael og Walt heller ikke var med. Resten var kun BLACK HUMOR. DOH !!

Skriv ny kommentar: