Gravatar

#251 cansi 13 år siden

Man fik vide at Aaron var speciel af ham der rørte ved Claires hånd (jeg har lige glemt hvad hans job hedder, og hvad karakteren hedder) Men den samme mand blev afsløret som en løgner i en af Eko's episoder !

Så jeg forstår ikke hvorfor i bliver ved med at gå op i Aaron. Der var ikke noget med ham.
Gravatar

#252 loki 13 år siden

leksikon...lol. Jeg kan selv ikke begynder at beskriver hvor fuckfail det er at skulle beskrive noget absolut fundamentalt i et eksternt medie.

Hele historien kunne lige så godt have foregået på et hospital, børnehave, skole, kuk-kuk ur eller lignende for kulissen tjener åbenbart ikke andet formål, end at lave character development. Og ja det har skam været spændende at følgende dem, men hvis mytologien er pointless så bliver deres kamp/udvikling devalueret kraftigt når omgivelserne netop er så stor en del af historien.
www.peakoil.dk
Gravatar

#253 Riqon 13 år siden

#251 -

Det var sådan cirka omtrent og nogenlunde det samme jeg sagde i #249, hvis ikke du bemærkede det :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#254 cansi 13 år siden

#253
wups, det så jeg ikke ;)
Gravatar

#255 ks 13 år siden

Riqon (249) skrev:
#244 -

Fair nok med dine forbehold, men vil alligevel nævne at du siger, jeg har nævnt Aaron. Det var nu Walt, jeg snakkede om, og det var vist også ham, der var blevet for stor (altså skuespilleren) til, at de fortsat kunne have ham med.

Jeg har ikke forventet nogen forklaring på Aaron og den mystik, der var omkring ham i sæson 1. Jeg har sådan set accepteret den mystik som "bare for sjov" - underbygget af at Claire's clairvoyant viste sig at være en fupmager - mens jeg tog handlingen omkring Walts betydning langt mere seriøst.


Jeg tænkte faktisk også på Walt. Navneforvirring! :)

Skriv ny kommentar: