Johnny Depp genforenes med “Pirates of the Caribbean”-instruktøren Gore Verbinski på Paramounts animationsfilm “Rango”.

Depp vil levere stemmen til hovedrollen – et kæledyr, som går på eventyr for at opdage sit sande jeg.

”‘Rango’ agter at bruge det nyeste inden for animationsteknik, der vil gøre det muligt at fange og oversætte de forskellige aspekter af Depps optræden,” fortalte Verbinski.

John Logan (“The Aviator”) har skrevet manuskript ud fra en idé af Verbinski.

“Rango” er sat til at komme i de amerikanske biografer i marts 2011.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Feodora 15 år siden

Hvornår begynder Depp at lave nogle ordentlige film i stedet for alle de tåbelig blockbusters? Kan ikke sige at jeg har specielt meget tiltro til Verbinski, man skal bare se Pirates 3: At World's Crappy End for at se hvor galt det kan gå med den mand som instruktør. At den første Pirates faktisk var en god fim må være et heldigt mirakel...eller også var det bare a Jack Sparrow figuren dengang var en tiltrængt forfriskning på det store lærred. Ærgeligt at det endte som det gjorde.
En skam at Depp har valgt, igen, at spilde til talent.
In the immortal words of Kevin Kline in "A fish called Wanda": DISAPPOINTED!!!
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#2 BN 15 år siden

#1 - Feodora:

Hvornår begynder Depp at lave nogle ordentlige film i stedet for alle de tåbelig blockbusters?


Fortvivl ikke, min ven. ;-)

Ifølge imdb.com er følgende film med Johnny Depp på rollelisten på vej til biograferne:

The Rum Diary (2009) (in production)
Shantaram (2009) (pre-production)
Public Enemies (2009) (post-production)
The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009) (post-production)

'Public Enemies' er med Michael Mann ('Heat', 'Collateral', 'The Last of the Mohicans' m.fl.) som instruktør, og Johnny Depp i hovedrollen som gangsteren John Dillinger, og den film er - i lighed med Terry Gilliam's 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' - allerede indspillet. (Jeg har ikke medtaget de film, hvor Johnny Depp's medvirken kun er på rygtestadet.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 Ceepa 15 år siden

J. Dillinger Escape plan! WOOHOOT!
Gravatar

#4 filmz-loke76 15 år siden

Synes også jeg læste idag, at Batmand 3 skulle blive med Depp som riddler og seymour-hoffman som Pingvinen. Var vist Michael Cain der havde udtalt sig
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#5 Feodora 15 år siden

#2. Hehe, thank you for the reasuring.:)
Jeg ser skam frem til Public Enemies (endelig en anden instruktør end Burton og Verbinski som er de eneste Depp har arbejdet sammen med siden 2004/05) men den hører stadig til Blockbuster kategorien og efter at ha læst manus så tror jeg det "bare" en en god gang gangster action, ikke det helt store ´.
Shantaram er udskudt på ubestemt tid pga WGA strejken og usikkerheden omkring SAG og det piner mig. Bogen er super og det ville virkelig have været en rolle hvor Depp kunne vise hvilken fremragende skuespiller han er. Suret, surt, surt.
Jeg ved ikke hvordan det står til med Rum Diary men jeg tror Dark Shadows kommer først (endnu en Burton).
Jeg er ikke fan af Gilliam men skulle IODP kommer til DK så skal jeg da se den, omend for at få en lille reminder om at Depp kan mere end spille Pirat eller mærkelig gotisk gut....Jeg savner de små produktioner hvor mandens talent virkelig skinner igennem.
Tag dig sammen Johnny - og prøv at arbejde sammen med nogle andre instruktører!
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#6 BN 15 år siden

#5 - Feodora:

... men den hører stadig til Blockbuster kategorien


Hvis du med "Blockbuster kategorien" mener film der opnår kæmpestor succes, så er der jo utallige virkelig gode film i den kategori, og mange af dem indeholder fantastisk skuespil.

Eller jeg ved ikke, om din omtale af "små produktioner" betyder at "Blockbuster kategorien" for dig er lig med STORE produktioner? ... Hvorom alting er, så mener jeg da, at mange af verdens bedste skuespillere bestemt også har demonstreret deres talent i mange af de store produktioner.

Du henregner 'Public Enemies' til "Blockbuster kategorien", men netop en instruktør som Michael Mann formår ihvertfald at få ægte karakterskuespil ud af sine aktører - eksempelvis i 'Heat'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 Feodora 15 år siden

#6

Når jeg kategoriserer en film som Blockbuster så bygger jeg det på:
1) Premiere dato (typisk om sommeren)
2)Budget
3)Rating
4) Krydser den de magiske 100 mio dollars i indtægt.

Public Enemies får premiere i sommeren 2009 og har et buget på ca 80-100 mio dollars. Jeg skal gerne indrømme at den ikke er den typiske blockbuster da den givet vil få en R-rating, men studiet mener åbenbart at den kan tjene en god slat penge. Det lyder mere som en tju-bang gangster film end en stærk karakterdreven film, ihvertfald tyder manus på det.

Rigtig at mange gode skuespillere har leveret super præstationer in blockbusters. For at blive ved Depp så ville Pirates 1 ikke har været meget værd uden ham, men desværre så bliver der længere og længere mellem de "gode" blockbusters og flere og flere hjernedøde film ala Transformers eller Pirates 3. Nu er jeg godt nok mere til de små produktioner og jeg er ret knotten over at en skuespiller som Depp er begyndt at "spilde" sit talent. Siden 2005 har der været 2 af hans film som var værd at se: The Libertine og Sweeney Todd og sidste nævnte var endda endnu en Burton. Se så at få lavet nogle gode solide film Mr Depp. Det ville være trist at se ham miste "critical acclaim" og bliver så overexponeret at folk bliver trætte af ham.

Hvor om alting er så synes jeg at Depp er ved at falde af på den. Ud af alle de roller han med garanti har fået tilbudt så vælger han en animationsfilm?Come on, you're so much better than that Johnny!
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#8 BN 15 år siden

#7:

Jeg er enig med dig i, at Depp bør vælge nogle flere karakterroller. Men jeg har tillid til, at det er netop er sådan nogle vi kommer til at se ham i her i den nærmeste fremtid.

Og for lige at drille dig lidt:

Det er nu lidt svært for Johnny Depp at undgå at være med i en film fra "Blockbuster kategorien", for 3 ud af de 4 kriterier, du opstiller, kan den stakkels Depp jo slet ikke vide noget om før han siger ja til at medvirke:

- om filmen får premiere om sommeren

- om filmen får en høj rating

- om filmen krydser de magiske 100 mio dollars i indtægt.

:-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 Feodora 15 år siden

Dril løs. Jeg er ikke så sart ;)

Jeg stillede det lidt firkantet op men jeg vil nu voge at påstå at manden nok har en ide om hvad det er han siger ja til at medvirke i.Han kan af gode grunde ikke vide om filmen vil indtjene den magiske 100 mio dollars, men jeg kan nu ikke forestille mig at han sidder hjemme i sofaen, ser traileren for hans sidste nye film og udbryder "Gud, er det sådan en jeg er med i" :-)

Jeg håber virkelig at du har ret i det med karakterrollerne. Men jeg tror desværre at der kommer til at gå lidt tid. Men jeg er selvfølgelig også ret pessimistisk af natur.;)
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#10 BN 15 år siden

#9 - Feodora:

Okay, så driller jeg lige en lillebitte smule mere. ;-)

jeg kan nu ikke forestille mig at han sidder hjemme i sofaen, ser traileren for hans sidste nye film og udbryder "Gud, er det sådan en jeg er med i" :-)


Næh, men selv på det tidspunkt hvor der kører trailere for filmen både i biografen og på tv, kan han jo stadig heller ikke vide, om filmen vil opnå en høj rating!

Nogle film indtjener 100 mio dollars, men får en lav rating. Andre hverken indtjener 100 mio dollars eller får nogen høj rating.

Nogle af de eneste tilfælde hvor man kan være økonomisk beregnende (altså satse på at en film bliver en kæmpe kassesucces), er i forbindelse med sequels eller fortsættelser til popoulære film, som man ved, at folk strømmer ind for at se i håb om, at fortsættelsen er ligeså god som den første/foregående film. ... Og selv i sådanne tilfælde kan publikum svigte og succesen udeblive.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: