De har allerede købt to sci-fi-film fra Paramount. “The Cloverfield Paradox” og “Annihilation” skulle have haft biograf-premiere, men det ændrede Netflix på. Nu køber de mere sci-fi – denne gang “Extinction” fra Universal Pictures.

Se også: Netflix betaler 50 millioner dollars for “The Cloverfield Paradox”

Det er Variety, der skriver, at Netflix har købt de globale rettigheder til sci-fi-thrilleren “Extinction”, der tidligere var premiere-sat til januar i år.

I stedet får den global premiere hos Netflix senere på året i det, der efterhånden ligner en trend: Netflix køber sci-fi hos de store Hollywood-selskaber.

Michael Pena (“Ant-Man) og Lizzy Caplan (“Now You See Me 2”) spiller hovedrollerne som mand og kone i “Extinction”, hvor ægteparret pludselig må kæmpe for deres liv, da planeten bliver invaderet af en destruktiv kraft.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (34)
Gravatar

#31 Mejse 6 år siden

#30 tidspunktet du gerne vil købe det på, præcis ligesom jeg skrev det i første omgang :)
Gravatar

#32 Kisbye 6 år siden

Det kan godt være pirateri ikke giver mening når der er tale om nye hollywood film, men når bevæger sig lidt ud fra mainstream, så er pirateri ofte den eneste mulighed.
Der findes rigtig mange film der enten ikke kan skaffes lovligt, eller ikke skaffes med undertekster der er til at forstå.

Og så må jeg give Kim ret. Cloverfield var så elendig, at det er åbenlyst at den kom direkte på netflix fordi den ville have floppet i biograferne.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#33 Justin 6 år siden

#32
Helt enig i at der nogle gange ikke er mange muligheder for at anskaffe en film
Men undrer mig over det der med at en film bliver bedre fordi biografen viser den
Har set flere dårlige film i biografen, bare tag den nye bladerrunner, der havde man flere gange lyst til at spole
Gravatar

#34 Mejse 6 år siden

#33 han sagde jo ikke film blev bedre af at gå i biografen, sagde at det gav mening, fordi at hvis den havde været i biografen, var der blevet pumpet betydelige summer ind i et reklame budget, og underskuddet var gjort 3 gange større end det nu bliver, lige netop fordi han mener den var dårlig, og ikke havde klaret sig godt i biografen, selve det at gå i biografen gør ikke filmen god, men der er ofte en grund til at den ikke gør :)

Skriv ny kommentar: