Mens andre store film har søsat vilde kampagnestrategier til den forestående udvælgelse af Oscar-nomineringerne, har en af prisuddelingens topkandiater valgt at tage en anden indgangsvinkel.

I modsætning til andre af Steven Spielbergs store filmprojekter vil hans kommende terror-drama “Munich” kun få en minimal marketingkampagne. Der vil ikke være kæmpe konferencer for pressen, ingen stor premiere, og slet ingen Oscar-kampagne. Der vil kun være biografplakater og trailer til “Munich” både før og efter at filmen åbner i USA 23. december.

Spielberg alene har stået for denne beslutning og vil end ikke give interviews omkring den kontroversielle film, der omhandler terroraktionerne under OL i München i 1972. Den officielle strategi er at lade filmen tale for sig selv med en stort antal presseforestillinger, der påbegyndes fra starten af næste måned.

Herhjemme kan “Munich” ses i biograferne fra 27. januar.



Vis kommentarer (26)
Gravatar

#21 ks 19 år siden

#20 - Ja, det er en film.
Gravatar

#22 jessup 19 år siden

The Terminal er hans værste
This is just until June
Gravatar

#23 SpielbergFreak 19 år siden

#22

Nej det er 1941, Terminal er nummer 2:-)
Gravatar

#24 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg må så tilstå, jeg nyder 1941 væsentligt mere end Terminal :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 SpielbergFreak 19 år siden

#24

Naarrhhh:-) Det eneste sjove ved 1941 det er alle parodierne på hans egne film og Christopher Lee.
Gravatar

#26 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg kan godt li' USO festen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: