Mens andre store film har søsat vilde kampagnestrategier til den forestående udvælgelse af Oscar-nomineringerne, har en af prisuddelingens topkandiater valgt at tage en anden indgangsvinkel.
I modsætning til andre af Steven Spielbergs store filmprojekter vil hans kommende terror-drama “Munich” kun få en minimal marketingkampagne. Der vil ikke være kæmpe konferencer for pressen, ingen stor premiere, og slet ingen Oscar-kampagne. Der vil kun være biografplakater og trailer til “Munich” både før og efter at filmen åbner i USA 23. december.
Spielberg alene har stået for denne beslutning og vil end ikke give interviews omkring den kontroversielle film, der omhandler terroraktionerne under OL i München i 1972. Den officielle strategi er at lade filmen tale for sig selv med en stort antal presseforestillinger, der påbegyndes fra starten af næste måned.
Herhjemme kan “Munich” ses i biograferne fra 27. januar.
#11 filmz-phel 18 år siden
#12 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Tylerdurden 18 år siden
#14 nakalay 18 år siden
#15 gi-jones 18 år siden
Jeg har set Jurassic Park en milliard gange, men hans bedste præstation rent kunstnerisk må enten være Schindlers List eller Empire of the Sun
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 MikkelHJ 18 år siden
#18 SpielbergFreak 18 år siden
Den værste omgang bras i filmhistorien!!!
#19 gi-jones 18 år siden
#20 filmz-petersen 18 år siden