“The Interview” er Sonys mest succesfulde onlineudgivelse nogensinde


Som bekendt blev Sony Pictures kontroversielle komedie ”The Interview” udelukket af adskillige biografer efter terrortrusler, men nu hitter filmen online.

Se også: ”The Interview” downloaded 330.000 gange

Siden “The Interview” blev udsendt på Video on Demand-tjenester som YouTube, Google Play og Microsoft X-box er den blevet downloaded og streamet mere end to millioner gange.

Det har indbragt filmselskabet intet mindre end 80 millioner kroner, hvilket gør “The Interview” til Sony’s mest indbringende onlineudgivelse nogensinde. Det skriver Variety.com.

“The Interview” kostede knap 460 millioner kroner at producere, så der er et stykke vej til filmen kan betegnes som en succes.

Sony Pictures prøver lige nu at få et samarbejde op at køre med Netflix, men det er endnu usikkert, om filmen bliver tilgængelig på streamingtjenesten.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 NicklasTM 5 år siden

"The irony is clear and very unfortunate" - Kim Jung Un Lakai

Skriv ny kommentar: