Alene længden af denne anmeldelse siger alt, hvad der bør siges. Uanset hvad man synes om “Alien 3” og “Alien Resurrection”, er der ingen vej udenom. Dette er en serie imponerende, flotte og iøjefaldende spillefilm, og denne DVD-boks er en mageløs og ekstremt gennemført udgivelse. Den mest imponerende og uundværlige DVD-udgivelse nogensinde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-emanuel 20 år siden

Jeg kan bare ikke vente med at få denne boks. Er dog lidt nervøs for lyden og undertekster, men nu må osten bare skynde sig. Er osse den ulykkelige ejer af et legacy-boxset, men hva, det går nok:-)
_______________________
May the schwartz be with you
Gravatar

#22 Kalle Ferm 20 år siden

Ja, jeg venter også på en LOTRsuperduperboks. :-D
Indtil videre har jeg kunnet klare mig med at låne LOTRfilmene.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#23 DarkLight 20 år siden

Jeg giver øl hvis der kommer en LOTRsuperduperboks(tm).
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 filmz-zirdox 20 år siden

Som om LOTR nogensinde vil nå de samme propertioner som ALIEN universet vil...
Næppe..

Alien var ikke kun trendsættende -det var et stykke filmhistorie.
Det er LOTR også -men ikke nær så lammende som ALIEN var og stadigvæk er. Jeg kan sagtens finde film før LOTR, som lignede i samme genre og omend de ikke handlede om en ring -så havde de samme propertioner -de hed bare ikke Tolkien til efternavn.
Alien kom op af asken og overraskede alt og alle -og har siden været grundlag for fx. Predator, som er et box-office hit...

Jeg synes ALIEN var trendsættende og trak en masse med sig i kølevandet -og hvad overgår ALIEN idag?.... Ja så skal vi først til Japan -de formår det amerikanerne ikke har haft i sig de sidste mange år!

LOTR $$$$

PS: Alien 4? Et mesterværk uden sammenligning.. Eller som Jeunet's film ->> Delicatessen!
Gravatar

#25 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#24 Alien-filmene er på ingen måde mere trendsættende end så mange andre film. Så er Halloween da endnu mere trendsættende idet den startede en hel genre.
Jeg vil sige at LoTR-filmene er mere trendsættene end Alines idet hele arbejdet omkring dem er banebrydende; aldrig er der blevet arbejdet mere omhyggeligt med en film. Du kan sige hvad du vil, men Alien var bare en monsterfilm med et nyt location: rummet.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#26 Morbid 20 år siden

Og jeg synes så at ingen af filmene er specielt banebrydende
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#27 filmz-zirdox 20 år siden

ALIEN ér en genre i sin egen klasse. Hvor finder du en verden som fx. Alien 1 og Gigers mærkelige verden?
Gravatar

#28 filmz-zirdox 20 år siden

Juhuu for en ridder ;(
Gravatar

#29 filmz-zirdox 20 år siden

Og det er mig ligemeget hvor mange penge og hvor mange dyre Speciel-effects der er i en film..

Det handler om oplevelsen.. det handler om en troværdig historie som på alle måder opfylder en seers ønsker.

Sigourney Weaver har ikke lige afleveret et "æg" fra Aliens til USA National historiske Museum fordi at det bare var en ligegyldig rum-film, som bare var en fed oplevelse..
Gravatar

#30 El vez 20 år siden

Og der er også en grund til at der er trykt mønter med et motiv af Gandalf på, i New Zealand..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: