Når man sætter nogle spilleregler op, må man også selv følge dem. Det værste eksempel er den stereotype arkæolog, der er så klog og hurtig til at regne tingene ud, at det nærmest er skræmmende. Han kigger lige på nogle svært forståelige tegn og vupti, så giver det hele mening, som han siger. Det gør det bare ikke. I scenen hvor flokken kommer til den forladte hvalfangerby, ligger der nogle store hvalskeletter. Her stiller vores arkæologiske ven så det idiotiske spørgsmål: “Hvad er det for nogle skeletter?” Man kan altså ikke gå fra Forrest Gump til Albert Einstein på en halv time uden, at der kommer en forklaring. Logikken i at lave “AVP” får Paul W. S. Anderson i hvert fald ødelagt med de ulogiske elementer og den jævne omgang action.
Skriv ny kommentar:
#121 filmz-madgatz 20 år siden
tror ikke der har samme mening som dig, sørgeligt nok. hvis han lavede en film der stod til 9/10, ville der være over tusind der ville sige:
"- fuck man, den må være sindsyg dårlig, for det er jo anderson der har lavet den" (tro mig... det er næsten fakta)
om det så er bumsede preteens er en anden snak :)
"I Tegneserien Aliens vs. Batman (Don't ask!!!) er der på et tidspunkt en Krokodille eller Aligator, som bliver infested af en Facehugger, det udvikler sig til en ubehagelig stor Croc-Alien..."
picture...... PICTURE!!!
#122 filmz-WSTE_M 20 år siden
Hvad er det lige præsis at i mener "holder" i hele AvP universet ?
altså , lad os nu sige at jeg laver en Aliens vs Godfather film, hvad ville argumentet være imod den film, når i nu tillader Aliens Vs Predator som værende en OK blanding ?
descend on us all this day, and for evermore.
#123 filmz-madgatz 20 år siden
mange af de ting der sker i alien og predator filmene holder jo også i AVP universet, og dog er der nogle forskelle jeg ikke lige kan komme i tanke om lige nu... men tror at fans af de to film vil hade AVP universet :/
"altså , lad os nu sige at jeg laver en Aliens vs Godfather film, hvad ville argumentet være imod den film, når i nu tillader Aliens Vs Predator som værende en OK blanding ?"
predator har jo mere tilfælles med alien end godfather :S
#124 Hasselguff 20 år siden
Mht. selve filmen hader jeg den som pesten, og kan ikke begribe hvordan, at fans af "Predator" og "Alien" overhovedet kan forholde sig til det bæ, Anderson har skruet sammen her. Havde jeg anmeldt filmen, ville den ligge på 1/6.
'Chuck' var alt for flink i sin vurdering. :)
#125 filmz-Bruce 19 år siden
Hvor cool kunne det lige være, hvis kagen havde noget specielt gær, så fistfuckeren superbaduper hurtigt blev til en facehugger, som i et matrix magic bullit klip fløj ind gennem munden på Sonny, så den faktisk holdt ham kunstigt i live efter skudscenen. Så kunne han komme tilbage i en remake af Godfather II af Paul W.S. Anderson, som jo alligevel var røvkedelig. De snakkede jo meget i den film. Og til sidst kunne man afslutte 2'eren med et klip fra et Predator rumskib som havde Corleones kranie med dertilhørende vattamponer. Al vold klippes væk lige inden det forekommer, så kan den blive PG-7 og man kan lave en deal med Happy Meal om at sælge Fredo, Sonny og Luca Brasi figurer med fistfuckere ud gennem bagdelen.
Jo....jeg tror helt klart der er basis!
#126 filmz-Jannick 19 år siden
Hvor får du den fantasi fra? :)
#127 filmz-Bruce 19 år siden
Indtil rektor bad mig holde op! Så det er nok bare indestængte aggressioner :)
#128 filmz-Dworek 19 år siden
punktum.. pyhaa..
Men som man altid siger.. Smag og behag!
#129 filmz-Jannick 19 år siden
For inde på hifi4all.dk virker du da rolig og social. ;)
#130 dfms 19 år siden