Når man sætter nogle spilleregler op, må man også selv følge dem. Det værste eksempel er den stereotype arkæolog, der er så klog og hurtig til at regne tingene ud, at det nærmest er skræmmende. Han kigger lige på nogle svært forståelige tegn og vupti, så giver det hele mening, som han siger. Det gør det bare ikke. I scenen hvor flokken kommer til den forladte hvalfangerby, ligger der nogle store hvalskeletter. Her stiller vores arkæologiske ven så det idiotiske spørgsmål: “Hvad er det for nogle skeletter?” Man kan altså ikke gå fra Forrest Gump til Albert Einstein på en halv time uden, at der kommer en forklaring. Logikken i at lave “AVP” får Paul W. S. Anderson i hvert fald ødelagt med de ulogiske elementer og den jævne omgang action.
Skriv ny kommentar:
#131 filmz-Bruce 19 år siden
#129 Der har du helt ret Jannick. Nu ikke ødelægge mit cover :)
#130 Isåfald så skal jeg se den ;)
#132 -Blaze- 19 år siden
Behold the mighty CROC-ALIEN fra Comic'en Batman vs. Aliens
http://blaze.homepage.dk/pics/batman_vs_aliens_cro...
Hail to the king, Baby....
#133 El vez 19 år siden
#134 danschier.dk 19 år siden
Det ser fedt ud. Man må håber de snart laver en film ud af den historie!
#135 filmz-Bruce 19 år siden
#136 filmz-WSTE_M 19 år siden
Jeg havde godt nok forestillet mig situtationen hvor tre aliens overfalder Don Corleone og Predatoren Fredo (som aldrig fik sin manddoms prøve) fejler.
Og så går Pred-alienen Micheal amok, og skyder både en general og en alien inde på en gammeldags Predator restaurant. Og flygter til Pred-land bagefter.
descend on us all this day, and for evermore.
#137 filmz-Exitium 19 år siden
#138 filmz-christ 19 år siden
Den Croc-Alien skal med i AVP 2 og så Steve Irwin som helt. Se det vil være klasse. Eller vil det være den samme omgang bras som AVP ;) ???
#139 filmz-Bruce 19 år siden
#140 filmz-Zikor4 19 år siden
Ny titel: AVP 2 feat. Steve Irwin (Crocs gone wild!)