Når man sætter nogle spilleregler op, må man også selv følge dem. Det værste eksempel er den stereotype arkæolog, der er så klog og hurtig til at regne tingene ud, at det nærmest er skræmmende. Han kigger lige på nogle svært forståelige tegn og vupti, så giver det hele mening, som han siger. Det gør det bare ikke. I scenen hvor flokken kommer til den forladte hvalfangerby, ligger der nogle store hvalskeletter. Her stiller vores arkæologiske ven så det idiotiske spørgsmål: “Hvad er det for nogle skeletter?” Man kan altså ikke gå fra Forrest Gump til Albert Einstein på en halv time uden, at der kommer en forklaring. Logikken i at lave “AVP” får Paul W. S. Anderson i hvert fald ødelagt med de ulogiske elementer og den jævne omgang action.
Skriv ny kommentar:
#141 filmz-madgatz 19 år siden
se DET ville være crap.... men kun fordi de sidste er med XD
#142 Léon 19 år siden
kan godt ske at der er nogne der kan finde noget godt i denne film. Men det kan jeg ikke!!! En ting er sikker, Paul W.S. Anderson får ikke mig til at tage i biffen for at se flere film fra ham..
Giver denne film 1/6
#143 filmz-Bruce 19 år siden
Næ så hellere "Chunky Chicks"!
#144 DarkLight 19 år siden
#145 filmz-Bruce 19 år siden
#146 filmz-Orion 19 år siden
#147 Martindan 19 år siden
Synes bare at hvis folk laver sådanne ramaskrig over AVP hvad så med Alien 4.... den er da godt nok værre synes jeg....
og #23 - "Og mht. scenen hvor predatoren renser kraniet, så foregår den i "real-time", dvs du ser den skære i hovedet, uden at hans dolk tager skade. Det kan ikke bortforklares."
Jo den kan godt..... Hvis du ser efter så er der ikke blód som sådan oven i hjernen på en alien men kun Slim for det meste... Så derfor kan den godt skære det øverste af hovedet af, uden at dolken bliver ødelagt..
og folk der bitcher over Anderson - Mange sidder og siger de kan lave bedre film end ham, men altså... Det er nu stadigvæk ham der laver Hollywood produktioner, og ikke jer...
#148 filmz-WSTE_M 19 år siden
og folk der bitcher over Anderson - Mange sidder og siger de kan lave bedre film end ham, men altså... Det er nu stadigvæk ham der laver Hollywood produktioner, og ikke jer..
Ja og det burde være omvendt! :)
descend on us all this day, and for evermore.
#149 danschier.dk 19 år siden
At hade en person fordi han har lavet en film, er måske lige lidt for ekstremt. Hvis du har så meget i mod ham, så lad være med at se de film han laver/har lavet.
Og til det med at lave film. Kom dog igang med at lave de film I kan lave bedre en Anderson, istedet for bare at snakke om det. Indtil det sker har jeg stadigvæk mere respekt for Anderson end jer, som filmskaber.
#150 filmz-christ 19 år siden