Når man sætter nogle spilleregler op, må man også selv følge dem. Det værste eksempel er den stereotype arkæolog, der er så klog og hurtig til at regne tingene ud, at det nærmest er skræmmende. Han kigger lige på nogle svært forståelige tegn og vupti, så giver det hele mening, som han siger. Det gør det bare ikke. I scenen hvor flokken kommer til den forladte hvalfangerby, ligger der nogle store hvalskeletter. Her stiller vores arkæologiske ven så det idiotiske spørgsmål: “Hvad er det for nogle skeletter?” Man kan altså ikke gå fra Forrest Gump til Albert Einstein på en halv time uden, at der kommer en forklaring. Logikken i at lave “AVP” får Paul W. S. Anderson i hvert fald ødelagt med de ulogiske elementer og den jævne omgang action.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#141 filmz-madgatz 19 år siden

eller alien vs predator vs frodo vs neo

se DET ville være crap.... men kun fordi de sidste er med XD
Fisken er din værste fjende
Gravatar

#142 Léon 19 år siden

Kan KUN give denne anmelder ret. Denne film er mere end bare dårlig... Den får sku næsten Resident Evil - Apocalypse til at ligne et mesterværk af en film. Nej AVP holder bare slet ik.

kan godt ske at der er nogne der kan finde noget godt i denne film. Men det kan jeg ikke!!! En ting er sikker, Paul W.S. Anderson får ikke mig til at tage i biffen for at se flere film fra ham..

Giver denne film 1/6
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#143 filmz-Bruce 19 år siden

#142 En sjettedel...se det er også min karakter ;)

Næ så hellere "Chunky Chicks"!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#144 DarkLight 19 år siden

#143, det siger heldigvis mere om dig end det siger om filmen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#145 filmz-Bruce 19 år siden

#144 ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#146 filmz-Orion 19 år siden

Jeg gad virkelig godt se Bogart-Ole bedømme filmen. Tror manden havde fået et hjertestop!
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#147 Martindan 19 år siden

Er enig med #90 - tror også folk tager lidt mere på vej fordi det er Anderson, der har lavet AVP, end hvis det havde været en anden... tror folk ville have taget lettere på AVP hvis det havde været en anden end Anderson, men folk har jo heller ikke givet ham chancen. Siden det kom frem han skulle lave filmen, så har folk jo dømt den til døden i forvejen, og hvis man går ind med den attitude til en film, ja så bliver den jo derefter...
Synes bare at hvis folk laver sådanne ramaskrig over AVP hvad så med Alien 4.... den er da godt nok værre synes jeg....

og #23 - "Og mht. scenen hvor predatoren renser kraniet, så foregår den i "real-time", dvs du ser den skære i hovedet, uden at hans dolk tager skade. Det kan ikke bortforklares."
Jo den kan godt..... Hvis du ser efter så er der ikke blód som sådan oven i hjernen på en alien men kun Slim for det meste... Så derfor kan den godt skære det øverste af hovedet af, uden at dolken bliver ødelagt..

og folk der bitcher over Anderson - Mange sidder og siger de kan lave bedre film end ham, men altså... Det er nu stadigvæk ham der laver Hollywood produktioner, og ikke jer...
for cryin' out loud......
Gravatar

#148 filmz-WSTE_M 19 år siden

Jeg er da ligglad men "Anderson" der var bare et navn for mig indtil efter filmen, de er først NU at jeg hader ham.

og folk der bitcher over Anderson - Mange sidder og siger de kan lave bedre film end ham, men altså... Det er nu stadigvæk ham der laver Hollywood produktioner, og ikke jer..
Ja og det burde være omvendt! :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#149 danschier.dk 19 år siden

At hade en person fordi han har lavet en film, er måske lige lidt for ekstremt. Hvis du har så meget i mod ham, så lad være med at se de film han laver/har lavet.

Og til det med at lave film. Kom dog igang med at lave de film I kan lave bedre en Anderson, istedet for bare at snakke om det. Indtil det sker har jeg stadigvæk mere respekt for Anderson end jer, som filmskaber.
Gravatar

#150 filmz-christ 19 år siden

#149 Calm down Sonnyboy. Når nogen siger, at de kunne instruere bedre end Anderson, er det jo bare en talemåde. En måde at udtrykke deres mening om hans manglende talenter.

Skriv ny kommentar: