Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.
Skriv ny kommentar:
#121 Slettet Bruger [149113419] 16 år siden
#122 filmz-Bruce 16 år siden
#123 Zabriskie 16 år siden
Helt enig!
Og så var det også et af de øjeblikke i filmen hvor hele "home video footage"-konceptet var noget utroværdigt.
Come on, ingen ville holde kameraet tændt og filme op i hovedet på et monster i sådan en situation
#124 Highland Park 16 år siden
Tillad mig lige at citere dig her til sidst:
Hørt! :)
#125 icetea 16 år siden
Men jeg forsøger som regel altid at undgå at læse i film-anmeldelser inden jeg har set filmen, plejer bare at se karakteren, og så efter at have set filmen deltage i tråden, fordi der noglegange er klaphatte der ikke tænker sig om.
#89 Lige mine ord nærmest :D præcis sådanne følelser havde jeg også.
Jeg elsker også Lost, og jo der er nogle af de samme elementer af uvished m.m som andre er inde på.
#96 Ej hvor fedt, hvorhenne i filmen så du Dharma-logoet? Jeg synes ikke rigtig jeg opdagede det.
#126 filmz-Darkxs 16 år siden
#127 filmz-Darkxs 16 år siden
#128 filmz-Kadann 16 år siden
Forskellen er at du smider slutningen, uden at advare folk eller bruge spoilermarkering, i denne tråd - om slutningen er til rådighed på 10.000 andre sider, er jo sagen uvedkommende, når du har skrevet den HER og det er DENNE SIDE vi taler om, det er vel ikke så svært at forstå?
#129 filmz-Darkxs 16 år siden
#130 filmz-Liou 16 år siden
Derfor ville folk måske stadig godt selv have oplevet det.
Personligt betyder det ikke særlig meget for mig da Cloverfield er en af de film jeg lejer for en tyver når den kommer på DVD men jeg kunne da godt have været foruden. Hvordan ville du selv have det hvis du glædede dig sindsygt til en film og en eller anden afslørede noget du helst selv ville have oplevet?
Bare tænk dig om en anden gang og så bør der ikke være mere i det.