Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.
Skriv ny kommentar:
#131 filmz-Darkxs 16 år siden
#132 filmz-Liou 16 år siden
Fint men hvorfor så ikke bare erkende at du har lavet en brøler og at mange gerne ville være foruden din afsløring og så komme videre?
#133 dyg 16 år siden
#134 filmz-Darkxs 16 år siden
#135 icetea 16 år siden
#136 kasper0204 16 år siden
http://www.docarzt.com/lost-easter-eggs/dharmafiel...
Det er lige i starten af filmen, og det er kun i et splitsekund! Jeg mener desuden også, at jeg så et hurtigt glimt af det igen, længere inde i filmen, da de der "ustadigheder" opstår, når kameraet bliver udsat for noget voldsomt :)
#137 icetea 16 år siden
En spændende kommentar der er skrevet inde på den side også. Ved ikke om det kræver spoilerboks, men nu sætter jeg den på, hvis der skulle være nogen af jer der ikke har set Lost :)
#138 Winniepooh 16 år siden
Manden og en ven vi havde med i biffen (mand er 30 ven er 43) synes godt om filmen og ingen af de to er til monsterfilm normalt. Vi er i oevrigt ogsaa vilde med Lost alle tre.
Jeg tror jeg ville have givet filmen 4 ud af 6 * hvis jeg altsaa havde set filmen ordentligt. Maa jeg i oevrigt paa det kraftigste anbefale alle at se Juno naar den faar premiere i DK, saa den i gaar og det er nok en af de bedste film jeg har set i aarevis....
#139 filmz-DocDoom 16 år siden
#140 Zabriskie 16 år siden