Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#131 filmz-Darkxs 16 år siden

Ja forpokker! jeg ville da grade mig selv i søvn hver nat hvis der var en der røbede noget fra rulleteksterne! (For der kommer jo nemlig en 2'er uden et uhyr/Monster (Hvad tror du selv) så kan du jo tænke dig til resten)
Gravatar

#132 filmz-Liou 16 år siden

Fint men hvorfor så ikke bare erkende at du har lavet en brøler og at mange gerne ville være foruden din afsløring og så komme videre?
Gravatar

#133 dyg 16 år siden

#131 - Det er da jævnt oplagt med andet end blot en almindelig efterfølger. Det kunne da sagtens være en prequel eller samme tidsperiode set med andre øjne. Så ja, det kunne sagtens være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#134 filmz-Darkxs 16 år siden

Jeg mener nu stadig ikke jeg har røbet noget fra filmen og har jeg heller aldrig gjordt eller ville gøre da jeg selv ved hvor irriterende det er! (Men okay hvis i mener det var for meget så skal i da ikke høre mere fra mig (Om cloverfield))
Gravatar

#135 icetea 16 år siden

Darkxs, de udtalelser i #126+127 er da langt ude, hør på hvad #128 siger, det er det vi mener. Kan du "fatte det ind i hovedet" ? Bare lige for at diskutere på dit niveau.
Gravatar

#136 kasper0204 16 år siden

#125 - Her kan du se et billede af det:

http://www.docarzt.com/lost-easter-eggs/dharmafiel...

Det er lige i starten af filmen, og det er kun i et splitsekund! Jeg mener desuden også, at jeg så et hurtigt glimt af det igen, længere inde i filmen, da de der "ustadigheder" opstår, når kameraet bliver udsat for noget voldsomt :)
Gravatar

#137 icetea 16 år siden

#136 Thx :)

En spændende kommentar der er skrevet inde på den side også. Ved ikke om det kræver spoilerboks, men nu sætter jeg den på, hvis der skulle være nogen af jer der ikke har set Lost :)

Cloverfield was unleashed when "the button" was not pushed
Selvom det nok ikke er tilfældet er det da en spændende tanke, synes jeg :D
Gravatar

#138 Winniepooh 16 år siden

Jeg var desvaerre en af de uheldige der blev fysisk daarlig af at se filmen. Jeg er ellers typen der stort set aldrig bliver koeresyg, elsker hardcore rutschebaner osv. Men jeg blev serioest svimmel af Cloverfield og maatte have oejnene lukket under ca 75% af filmen. Det aergrer mig en del for eller ville jeg have vaeret godt underholdt.
Manden og en ven vi havde med i biffen (mand er 30 ven er 43) synes godt om filmen og ingen af de to er til monsterfilm normalt. Vi er i oevrigt ogsaa vilde med Lost alle tre.
Jeg tror jeg ville have givet filmen 4 ud af 6 * hvis jeg altsaa havde set filmen ordentligt. Maa jeg i oevrigt paa det kraftigste anbefale alle at se Juno naar den faar premiere i DK, saa den i gaar og det er nok en af de bedste film jeg har set i aarevis....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#139 filmz-DocDoom 16 år siden

#138: Hvis jeg skulle have øjnene lukkede 75% af tiden, så var jeg sgu nok skredet lang tid før slutningen.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#140 Zabriskie 16 år siden

Han bliver jo lige præcis ikke lammet af skræk. For at filme som han gør i den scene skal man holde kameraet over hovedet på sig selv og kigge i displayet eller viewfinderen. Man skulle næsten tro han ville holde armene nede langs siden og filme jorden hvis han var lammet af skræk

Den som staver "d" i gjort, han skal ha' sin hale smurt
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: