Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#161 El vez 16 år siden

Do eeeet!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#162 icetea 16 år siden

#157 Lagde kun mærke til det et par gange, men so what? Det gør det kun mere realistisk imo. Skulle de da finde på et fiktivt mobil mærke ved navn "Kianok" eller noget, det ville bare se dumt ud :)

Selvfølgelig skal de ikke overdrive med PP, men lidt gør ingen skade.
Gravatar

#163 Highland Park 16 år siden

#162: Generede heller ikke mig, men hvis jeg var Rob, ville jeg have valgt et andet batteri. Synes der har været meget snak om eksplosionsfare i forbindelse med overophedning af Nokia-batterier på det seneste...
Men manden har selvfølgelig andre ting at bekymre sig om. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#164 The Insider 16 år siden

Okay, jeg vil overveje det :-) Så må jeg håbe, Minghella ikke sagsøger... eller fjerne rulleteksterne :-)
War. War never changes.
Gravatar

#165 Highland Park 16 år siden

#164: Du kan jo altid begrunde filmens ufærdige form med Gilliam-lignende problemer - du ved, Fogh sprang ud som bøsse undervejs, Frederiksbergcentret havde lukket - den slags. ;)
Og glem ikke at indsætte en hund med r**hullet tapet til - ligesom i "Brazil"! - det var jo i København, at Gilliam i sin tid så en sådan! :D Kvinden ville åbenbart ikke have, at den sked på gaden. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#166 The Insider 16 år siden

hehe, nice :-) Men Grundlovsdag skal der stadigvæk arbejdes en del på, hvis den overhovedet skal ud. Men måske kan jeg godt tage mig sammen til at uploade nogle af de andre film :-)
War. War never changes.
Gravatar

#167 filmz-DocDoom 16 år siden

#156 Eye C it now... :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#168 icetea 16 år siden

#163 Hehe ja han kunne også lige have nuppet sig et nyt TV når han nu var igang ;)
Gravatar

#169 filmkorn.dk 16 år siden

Bortset fra nogle super lækre piger var jeg pænt skuffet over fiilmen. Synes på ingen måde den var intens nok desværre. Synes den var lidt kedelig.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#170 filmz-Bruce 16 år siden

#152 Lyder som en god ide. Kunne være sjovt at se :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: