Med “Cloverfield” har J.J. Abrams & co. sat ny standard for denne slags film. Kun igennem ét kamera opleves filmens handling, og den uvished, der er ved kun at kunne se, hvad kameraet filmer, gør “Cloverfield” til en intens og nervepirrende oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#151 El vez 16 år siden

Haha I'd watch that!

"Grundlovsdag".. det lyder næsten lige så fjollet som "Snefygning!" :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#152 The Insider 16 år siden

#150, exactly! :-)

Kunne være, man skulle tage et par af de gamle film med til fællestræffet. Men ingen høje forventninger! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#153 filmz-DocDoom 16 år siden

#144: Du tager et ord ud af kontekst. Jeg skrev at den er "meget amerikansk, men den er da underholdende nok på sin egen tåbelige måde". Jeg kan i øvrigt ikke se, at det at man kan lade sig underholde af én genre gør, at du kan bedømme, hvordan jeg generelt opfatter en anden genre.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#154 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 150 ... så kan Beredskabsstyrelsen (det gamle Civilforsvar) lægge udstyr til optagelserne, der filnder sted i Filmbyen - jo der er sandelig gang i det Danske filmmiljø :)

Ginialt Insider, at du kunne få kendte personer med i filmen ligesom i de rigtig katastrofefilm fra 70'erne :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#155 The Insider 16 år siden

Det var også ret underligt at sidde der og se instruktøren af Den Engelske Patient fyre sådan noget ævl af :-) Men han så da ud til at more sig.
War. War never changes.
Gravatar

#156 dyg 16 år siden

#153 - Rolig nu, se smiley'en, se den!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#157 filmz-mulver 16 år siden

Var jeg den eneste der så den ene Nokia reklame, mobil, oplader, batteri efter den anden, i denne film?

Tror jeg talte omkring 10 gange hvor der var referencer til Nokia koncernen?

#158 blahblah 16 år siden

The Insider.

Du kan da sagtens bare uploade det på youtube.
Gravatar

#159 The Insider 16 år siden

#158, har overvejet det, men de fleste af dem skulle så splittes op i flere dele, og jeg ved ikke, om Minghella f.eks. ville have det helt okay med, at hele verden kommer til at se den film :-)
War. War never changes.
Gravatar

#160 Highland Park 16 år siden

#159: Kom nu! Gør det nu bare! Vi er p****nysgerrige! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: