“Godzilla” har en del menneskelige svagheder, men primært masser af monsterstyrke. Det er monstrenes film – vi andre må pænt kigge på, imens en storby med skyskrabere reduceres til et apokalyptisk dukkehus i sammenligning med de brutalt smukke og grumme monstre, som anser menneskeracen for ubetydelige skadedyr i denne omgang monsterlige monster vs. monster.
#11 Lord Beef Jerky 10 år siden
#12 Lord Beef Jerky 10 år siden
#13 Ispep 10 år siden
Så kunne man forsøge at fatte sig i korthed med en sætning :)
#14 Batsy 10 år siden
#15 Ispep 10 år siden
#16 Kruse 10 år siden
Jeg er sådan set enig, men det er nu engang et velkendt og meget brugt greb i anmeldelses-genre, som er med udfra den idé om at man skal kunne få noget ud af en anmeldelse uden at have noget kendskab til den pågældende film.
#17 Batsy 10 år siden
Ja den var en af de rigtig sjove! Har godt nok ikke haft set den siden jeg var 10-12 år gammel og den ser jo ret rædderlig ud nu. Huskede den som rigtig underholdene som lille og uviden om hvad en god film egentlig var, jeg var simpelthen blind som et barn nu kan være.
Synes jo batman & Robin var god i den tid & Batman 1989 var alt for grum fordi jeg blev bange for den første joker scene. Nå, Ontopic må jeg hellere blive på!
#18 Ispep 10 år siden
I know, men jeg behøver det ikke. Det fylder bare unødigt et afsnit der kunne bruges til at sige andet.
#19 Kyllingebenet 10 år siden
#20 HonoDelLoce 10 år siden
Ja, jeg blev faktisk også ret irriteret over, at den del af handlingen skulle spoiles her - især når der nu tydeligvis fra producenternes side (og ganske vellykket, I might ad) er gjort så meget ud af net op ikke at afsløre de dele.
Som dig har jeg jo også set filmen og var ikke irriteret på egne vegne - men det er s'gu lidt at skide på et stort stykke arbejde, der tydeligvist er gået i at holde på en "hemmelighed".