“Godzilla” har en del menneskelige svagheder, men primært masser af monsterstyrke. Det er monstrenes film – vi andre må pænt kigge på, imens en storby med skyskrabere reduceres til et apokalyptisk dukkehus i sammenligning med de brutalt smukke og grumme monstre, som anser menneskeracen for ubetydelige skadedyr i denne omgang monsterlige monster vs. monster.
#1 Elisha 10 år siden
Men ok lige nøjagtigt det søskende par har altid været en smule fucked up :)
#2 Driver 10 år siden
Hvorfor skal den slags spoiles i en anmeldelse?!? Jeg vil skåne mig selv for flere spoilers, ved ikke at læse resten af anmeldelsen.
Måske er det bare mig, der ud fra den ene trailer, jeg har set, ikke kunne udvinde, at det ville ske, men det ved jeg så nu. Fedt nok. :/
Sorry, men det var altså malurt i mit bæger, selvom jeg da skal se den alligevel!
#3 Morten Vejlgaard Just 10 år siden
Det sker 2 min. inde i filmen. Hvis det får afgørende, negativ betydning for din filmoplevelse, så send mig en pm med en kopi af din billet-kvittering - så skal jeg personligt refundere. Imens vil jeg trygt opfordre dig til at læse videre :)
Kh.
#4 Lord Beef Jerky 10 år siden
#5 wiseguy 10 år siden
#6 Lord Beef Jerky 10 år siden
#7 Driver 10 år siden
@ Wiseguy:
Det er ikke alle, der ser en masse trailers til film. Synes ikke, du skal tage for givet, at folk ser trailers.
@ Morten:
Nej, nej. Jeg ville så men bare påpege, at jeg helst så den slags blev undgået. Se det som konstruktiv kritik.
Hvis der skal spoiles, så smid for eftertiden en lille advarsel først. Det gør det så dejligt let, lige at skippe spoiler-delen.
#8 Morten Vejlgaard Just 10 år siden
Men nu vil jeg ikke kapre tråden mere for dem, der bare vil diskutere filmen, så jeg smider sgu lige emnet spoilers på 'Filmz mener'-blokken, så kan vi få den vendt grundigt der - glæder jeg mig til.
#9 T. Nielsen 10 år siden
#10 Ispep 10 år siden