“Godzilla” har en del menneskelige svagheder, men primært masser af monsterstyrke. Det er monstrenes film – vi andre må pænt kigge på, imens en storby med skyskrabere reduceres til et apokalyptisk dukkehus i sammenligning med de brutalt smukke og grumme monstre, som anser menneskeracen for ubetydelige skadedyr i denne omgang monsterlige monster vs. monster.
#21 bjarke 10 år siden
#22 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
en af de bedre fra Honest Trailers. Ofte er de tynde.
#23 pow9199 10 år siden
Enig. Super ringe anmeldelse... Normalt læser jeg aldrig før jeg har set filmen, det plejer dog at være muligt herinde, hvis man ikke kan holde sig i ro. Det var så en svipser denne gang...
#24 Kviesgaard 10 år siden
Må tilstå at jeg fandt den ...
Kedelig.
Synes ikke rigtig der var nogen spænding
i filmen.
Nå hva skidt. Kan være at jeg får lidt mere af min lyst styret i næste uge. Er det ikke der, X-MEN: Days of Future Past får premiere?
#25 Highland Park 10 år siden
Ja gid folk gad at være så betænksomme...
#26 BN 10 år siden
Man får - som i tilfældet med mange andre film - modstridende meldinger her. På den ene side kommer Filmz' anmelder Morten med ovenstående udtalelse. På den anden side siger instruktøren og de to hovedrolleindehavere (i interviewet med Johan) alle tre, at filmen er forholdsvis karakterdrevet, og de giver indtryk af, at det altsammen ikke bare er flotte effekter og imponerende ødelæggelser, men at der også er lagt en del vægt på menneskelige, meningsfyldte elementer. ... Jeg er selvfølgelig nødt til at danne mig min egen mening ved selvsyn, men det kunne være interessant at høre, hvad andre, der har set filmen, siger om den side af sagen.
#27 Lord Beef Jerky 10 år siden
#28 danish99 10 år siden
#29 danish99 10 år siden
Godzilla er jo set set kun med i sammenlagt 15 minutter af filmen, jeg lander på 3
#30 Kviesgaard 10 år siden
Lyder mere eller mindre som den oplevelse, jeg selv havde.
Sådan som jeg oplevede filmen, så lagde den i starten op til, at det var karakterdrevet, men som filmen skred frem, gled den del på en eller anden måde i baggrunden. Jeg synes ikke selv, at karakterdelen rigtig fik tyngde.