Det eneste negative jeg egentlig har at sige om “Kill Bill” er, at der desværre er enkelte scener som virker en anelse overflødige. Jeg mener ærlig talt, at det var unødvendigt at dele filmen op i to dele. Personligt ville jeg bestemt ikke have noget imod at være vidne til Uma Thurman og co’s blodige og voldsomme udskejelser i 3 timer. Men filmen har trods alt en intelligent og veloplagt slutning (i modsætning til den vi så i årets anden “to-be-continued” film “Matrix Reloaded”) som får ventetiden mellem “Ringenes Herre” filmene til at føles som intet andet end et irriterende frikvarter. Morsom, nervepirrende, særdeles underholdende og endda en anelse skræmmende – “Kill Bill – Volume 1” er cinematisk dynamit.
Klik her for at læse mere om Quentin Tarantino i Ugens filmz.
#101 azathoth 21 år siden
Ahr fuck, hele soundtracket er for fedt... af en eller anden grund passer det hele bare rigtig godt sammen, selvom det er et totalt miskmask af forskellige musikgenrer, dialog og sfx.
Køb det! ;)
#102 El vez 21 år siden
#103 azathoth 21 år siden
#104 Skobbolop 21 år siden
hmm.. så filmen her til aften og jeg må sige jeg var en smule skuffet. selve filmen er pisse fed, ingen tvivl om dette, men det giver da absolut INGEN mening at dele filmen op i 2.. hva FANDEN har de dog gang i?.. det føltes jo som en ½ time....
det virkede som det kun var en i indledning vi så i volume 1.. tsk tsk tsk siger jeg bare.. der manglede lige 2 timer..
men ellers pisse fed film..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#105 El vez 21 år siden
...aza detder zamfir nummer lyder som noget der er skrevet efter han har røget en ordentlig koger - men hey, det skal der også være plads til :)
#106 filmz-Plimmer 21 år siden
Jeg tror for de "almindelige" bio seere så er vol 1 den helt rigtige længde, men jeg har hørt fra flere af at de var ved at have set nok Kung-Fu for en aften på det tidspunkt. Vi andre kan jo så bare glæde os til vi har dvd boksen, så den kan ses i den fulde længde. :)
#107 Spanner 21 år siden
Det skulle ikke undre mig om den ucensorerede version kommer på en helt 4. DVD udgivelse.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#108 filmz-vassago 21 år siden
#109 Skobbolop 21 år siden
nogen der ved hvad den sang hedder, hvor en dame nynner sådan en herlig melodi?..den optræder vist 2 gange i filmen... synes ikke rigtig jeg kan finde det på soundtracket..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#110 commy 21 år siden