Der er mange årsager til at man burde købe denne film. Det er en utrolig god film, et visuelt mesterværk hvor hvert eneste billede er nøje planlagt og forberedt, samt en milepæl inden for ‘stop motion animation’, der endnu ikke er blevet overgået. En film der med sikkerhed aldrig vil blive glemt.

Derudover så indeholder DVD’en to af Tim Burtons tidligere værker, der ellers stort set er umulige at finde. Det er must-have for enhver Burton fan. Det ‘nye’ transfer (hvis det altså er det) er også alle pengene værd. Det er næsten en helt ny filmoplevelse at se den med så klare farver og skarpe farver.

Jeg kan kun give thumbs up herfra – det fås ikke meget bedre (det skulle da lige være en 2 disc udgivelse med DTS).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 10 Også jeg selvom det betyder, at bliver 3 gange jeg punger penge ud på den film - man er vel ikke filmfan for ingen ting :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 filmz-omega2005 20 år siden

... I am the who, when you call "who's there"?

Den fedeste dukkefilm ever ! Har nok set den 100 gange :P Elsker dens handling og musical tema. Den køre virkelig Tim Burtons stil helt ud, det dunkle og underlige ... har overvejet at købe den på DVD længe, men skal lige finde lidt penge i et allerede udpumpet budget.
Men den er da vidst et one to own ... så den bliver jo nok købt snart :D
Gravatar

#13 DarkLight 20 år siden

#5
hvilke film er det ?

#Generelt,
Mig ha' film...

Hvor kan den købes billigt i denne R2 udgaven som lyder til at være den bedste ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 El vez 20 år siden

Ed Wood på imdb

Jeg tror "Plan 9 From Outer Space" er hans mest berygtede..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 DarkLight 20 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 filmz-vassago 20 år siden

Hmm, det hved jeg ikke, det passer i hvert fald ikke overens med aspect ratio, og slet ikke 'running time'.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 El vez 20 år siden

Det kan jeg ikke få til at passe med ekstramaterialet i anmeldelsen..

Hvad med denher ?

..eller måske denne ? ...der er også lidt mere info :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 filmz-vassago 20 år siden

Den jeg har anmeldt kan købes for 99 i de alle StereoStudio forretninger.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 filmz-Kadann 20 år siden

#5 -

Som sagt, Plan 9 from outer space.. ellers kan jeg "anbefale" Bride of the Monster og Glen or Glenda. Det er de 3 jeg har fået set, og det er godt nok ikke filmkunst, men stor underholdning, fordi de er så sygt dårlige.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#20 Skobbolop 20 år siden

hmm.. er Beetlejuice værd at se?..har hørt lidt af musikken og jeg synes det lyder rigtig fedt..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

Skriv ny kommentar: