Der er mange årsager til at man burde købe denne film. Det er en utrolig god film, et visuelt mesterværk hvor hvert eneste billede er nøje planlagt og forberedt, samt en milepæl inden for ‘stop motion animation’, der endnu ikke er blevet overgået. En film der med sikkerhed aldrig vil blive glemt.

Derudover så indeholder DVD’en to af Tim Burtons tidligere værker, der ellers stort set er umulige at finde. Det er must-have for enhver Burton fan. Det ‘nye’ transfer (hvis det altså er det) er også alle pengene værd. Det er næsten en helt ny filmoplevelse at se den med så klare farver og skarpe farver.

Jeg kan kun give thumbs up herfra – det fås ikke meget bedre (det skulle da lige være en 2 disc udgivelse med DTS).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 El vez 20 år siden

Bare lige for at være 100% sikker: Findes der mere end én dansk r2 udgivelse, eller ?

*gør klar til at tage på dvd hunt*
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#32 filmz-Diller82 20 år siden

bare en lille ting der undrede mig... jeg mente at der stod noget i anmeldelsen om at den ikke var i DTS... jeg har R1 versionen, som indeholder alt det som den anmeldte version gør, men den er også i DTS. Måske er jeg træt... måske så meget... men mente bare at det var det der stod.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#33 El vez 20 år siden

Tror også der stod at man ikke savnede det :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 DarkLight 20 år siden

Så fik jeg erhvervet Nightmare Before Christmas.
Det ser ud til der er tilbud på alle Burton film i Fona/Merlin.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 Patriarch 20 år siden

Har kun set NBC is fona.. hvad mere burton har de på tilbud?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#36 DarkLight 20 år siden

Kammeraten der købte den så også Beatlejuice til 100
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 El vez 20 år siden

Jeg var lige on location i Fona hvor man også kan få Sleepy Hollow til 100,- ..de har dog ret få af de enkelte film, så ring ned i forvejen for at være sikker (Jeg så f.eks ikke Beetlejuice i nogen af de to Fona butikker jeg besøgte).

Pålidelige kilder rapporterer at man kan få Ed Wood i TP til samme pris.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 skittlez 20 år siden

Beetlejuice samt de 2 batman film har længe kostet 100 kr. ligesom andre Warner-udgivelser uden noget ekstra. Sleepy Hollow, som er fra Paramounts Widescreen Collection, har ligeledes kunne erhverves til 100 længe.

Jeg er kæmpe Tim Burton fan, og har også længe haft Pee Wee's New Adventure.
Da Ed Wood, som jeg mener er hans bedste, udkom, blev min samling komplet.

Så lige nu glæder vi os bare til Big Fish, ikke sandt?
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#39 Captain Vallo 20 år siden

Min Burton samling vokser også måned for måned. Pee-Wee og Ed Wood er de nyligst ankomne, og JO!
Vi glæder os selvfølgelig til Big Fish!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#40 inflector 20 år siden

Har aldrig fået den set, men jeg har lige bestilt den og glæder mig til at se den :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: