“Pusher II” er både hylende morsom og direkte gribende, og den punkterer fordommen om at en efterfølger blot er et forsøg på at slå plat på forgængerens succes. Og selvom det måske har været instruktørens intention med denne film, så er det bare dejligt at se, at der alligevel er kommet en selvstændig film ud af det, der er underholdende såvel som dramatisk. Der er heldigvis langt ned til tidligere forsøg på danske kriminalfilm som “Gamle Mænd i Nye Biler”, “Inkasso” og “Den Gode Strømer”, så nød man stemningen, samt den realistiske tone i “Pusher” og “Bleeder”, ja så vil man uden tvivl blive glad for “Pusher II”!

Klik [url=articles/view/599/]her[/url] for at læse filmz.dk’s interview med Mads Mikkelsen og Nicolas Winding Refn, som fortæller om deres arbejde på “Pusher II”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 El Capitan 19 år siden

Jeg glæder mig SÅ meget til at se den... Damn der er pludselig længe til 25 december...
Gravatar

#2 DarkLight 19 år siden

Indeed. Desværre har familien Gregersen precedens over Pusher II, så jeg skal se den i en lille sal.

Men heyho, den lyder rimelig go'
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-Wacker 19 år siden

pff, så den i imperial til surprise, den er sej nok
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#4 filmz-KillerViruz 19 år siden

Så den også til snigpremiere...
Den er enorm sej, og er helt vild med det overeksponerede visuelle look som den har fået.
Det eneste jeg kan sætte fingeren på er hende der spiller Charlotte i filmen... Hendes præstation er mildest talt forfærdelig!
Men på trods af det er det stadig en film som virkelig bør ses!
Gravatar

#5 filmz-Zikor4 19 år siden

Whoa! God karakter må man sige, en film jeg satme glæder mig til at se, 1'eren er for fed!!11!
Gravatar

#6 filmz-Bartman 19 år siden

Jeg så den også til forpremiere og jeg må sige at jeg syns sku anmeldelsen er rigtig god! den forklare lige præcis hvordan filmen er.. og den er VOLD FED!!.. jeg syns dog ik ham der spiller Kusse Kurt gør det så slemt af en first timer!
Gravatar

#7 filmz-darioco 19 år siden

uuh den SKAL bare ind og ses:D
Gravatar

#8 fjols 19 år siden

Jeg synes til gengæld at mange af dem der spiller med i filmen (har bevist udeladt ordet skuespiller) spiller ret ringe. Jeg er godt klar over det er nogen de har fået fra det hårde miljø eller hvad vi nu skal kalde det.
Karakterer som Kusse Kurt og Charlotte spiller ret dårligt. Dog blev jeg positivt overrasket over Ø!

God film, der helt klart skal købes på DVD når den kommer.
Gravatar

#9 filmz-Bartman 19 år siden

Som jeg skrev lidt længer oppe syns jeg ik at Kusse Kurt (ka ik lige huske hva han hedder rigtigt) men vil godt gi err0r ret i at hende der spiller Charlotte ik er så god!.. men ja syns sku også ham der spiller Ø spiller ret godt!
Gravatar

#10 filmz-Exitium 19 år siden

"kæft jeg er for fed!!"
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"

Skriv ny kommentar: