Hvor den tredje “Terminator”-film ofte direkte parodierede forgængerne, behandler McG mytologien med enorm respekt. Selv seriens tilbagevendende citater – ”I’ll be back” og ”come with me if you want to live” – leveres sobert. Danny Elfmans udmærkede score genbruger heller ikke Brad Fiedels gamle, iørefaldende “Terminator”-tema i tide og utide, og introsekvensen med dens flyvende bogstaver er en herlig nyfortolkning af titelsekvensen i seriens allerførste kapitel. Men måske er “Terminator Salvation” alligevel for respektfuld. I sin iver efter at falde i hak med de forrige films handlingsforløb og ære sine rødder glemmer filmen indimellem at slippe tøjlerne og have det sjovt. En seværdig, men forglemmelig tilføjelse til en filmføljeton, der sagtens kunne være stoppet med kapitel to.
#1 nygaardpetersen 15 år siden
Det glæder mig at dette ikke er en fuser i stil med T3. Og når det kommer til alt er der vel også umuligt at leve op til T1+T2. Glæder mig ihvertfald til at se denne.
#2 BN 15 år siden
hahahahaha
#3 rockysds 15 år siden
#4 Bohemian 15 år siden
#5 BN 15 år siden
:-D
#6 DemoMan 15 år siden
Jeg vil nu ikke kalde John Connor i Terminator 2 for en nørd, mere en "ballademager":p
Jeg mener nu, at der var nogen gange i Terminator 3 hvor John Connor begynder at træde ud som leder.
Og sidst, men ikke mindst, Christian Bale har nu senere sagt, at ham der Shane har gjort et rigtig godt stykke arbejde ;D
#7 Christian Voldborg 15 år siden
#8 Bobby Singer 15 år siden
#9 balder 15 år siden
Hvis I SKAL se den, kan I så i det mindste ikke vente med at se den, til den kommer på dvd. Så kan man da ramme dem lidt på pengepungen og signalere, at der er ringe interesse. Jo dårligere succes, jo større sandsynlighed for at de opgiver videre færd i emnet. Et meget spinkelt håb, but still..
#10 Bobby Singer 15 år siden