“The Wrestler” er en opløftende velspillet affære, der som en livsklog menneskekender giver et hudløst insisterende portræt af en slagen kriger og hans kamp for et nyt liv. Rourke leverer en præstation, der skaber dyb ærefrygt, hvilket ikke mindskes af, at rollen som ‘The Ram’ ikke så få fællestræk har med Rourkes eget liv, der med denne uforlignelige præstation har markeret sig som en af de største i branchen. Så selv om alt andet ved “The Wrestler” er helt og aldeles upåklageligt, så er det entydigt hans film. En sand tour de Rourke.
Læs mere om Michey Rourkes omskiftelige karriere i artiklen Mickey Rourke – Hollywood tur-retur.
#1 keitel 15 år siden
#2 aero 15 år siden
Synes filmen var helt fantastisk, ikke mindst forholdet mellem Randy og datteren. 6/6 herfra
#3 Kruse 15 år siden
I øvrigt en film jeg glæder mig meget til at få set.
#4 keitel 15 år siden
#5 aero 15 år siden
#6 Michael Andersen 15 år siden
#7 Morten Vejlgaard Just 15 år siden
Jeg må indrømme, at jeg er kommet i tvivl om det er Guns N' Roses, der synges med på i den pågældende scene. Dog nævnes de af Randy i scenen som et fedt band fra 80'erne, inden Cobain svines til, som ham der ødelagde festen. Aldrig godt med en fejl, men håber, at meningen kom ud alligevel :-)
De bedste hilsner
Morten
#8 keitel 15 år siden
Bodega scenen er 100 % Ratt - "Round And Round"
#9 Michael Andersen 15 år siden
#10 The-new-meister 15 år siden
6/6 her fra:)