Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.
Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!
#11 Steffan Rasmussen 13 år siden
#12 Twister 13 år siden
hvad bygger du det på, nu når du selv har set den i 3D? :)
#13 Steffan Rasmussen 13 år siden
???
#14 Morpheus 13 år siden
Han mener hvad du bygger det på, når du selv har set den i 2D:)
Vil jeg også gerne vide.
#15 Ericmase 13 år siden
#16 Batsy 13 år siden
#17 elwood 13 år siden
Btw. Benway den her kan du svare på, er der Kloreform i filmen? ellers er det ikke rigtig Tintin 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 Benway 13 år siden
#17 Ingen kloroform desværre. De gemmer det nok til fortsættelsen. :)
#19 Neranders 13 år siden
Nu håber jeg ikke du mener, at man ikke kan lave animationsfilm uden motion- eller performance capture til at lave animationsfilm omhandlende mennesker. Det lykkedes da med Tintin tegneserien fra TV og et hav af andre animationsfilm.
"That's rough, buddy."
#20 elwood 13 år siden
Ævvvv 8-(
Men det ser ud til de har butleren med der nyder at give Tintin et gok i nødden, ligner ham, hvert fald meget, ud fra traileren.
Btw. var jeg den eneste der kom til og tænke på Tournesol, hver gang jeg så skurken i filmens trailere, hvis vi lige ser bort fra hans jakke her ikke er Gul.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"