Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.

Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Steffan Rasmussen 12 år siden

Så den her til aften (i 2D). Kan absolut anbefale filmen, og hvis jeg skulle råde folk, så se den i 3D.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12 Twister 12 år siden

Steffan Rasmussen (11) skrev:
Så den her til aften (i 2D). Kan absolut anbefale filmen, og hvis jeg skulle råde folk, så se den i 3D.

hvad bygger du det på, nu når du selv har set den i 3D? :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#13 Steffan Rasmussen 12 år siden

Twister (12) skrev:
hvad bygger du det på, nu når du selv har set den i 3D? :)


???
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#14 Morpheus 12 år siden

Steffan Rasmussen (13) skrev:
???


Han mener hvad du bygger det på, når du selv har set den i 2D:)

Vil jeg også gerne vide.
Gravatar

#15 Ericmase 12 år siden

Bare se filmen! Så den i mandags og den var helt fantastisk! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16 Batsy 12 år siden

Glæder mig til at se den med min far, er dog i tvivl hvad vi skal vælge 3D eller 2D :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#17 elwood 12 år siden

Spændt på at høre Michael, fra Klovborg Kino, hvad han mener om 3D'en har nemlig et par venner, hvor vi har snakket om vi skal op og besøge den hyggelige biograf i forb. med en eller anden film, vi skal se i 3D.

Btw. Benway den her kan du svare på, er der Kloreform i filmen? ellers er det ikke rigtig Tintin 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Benway 12 år siden

#4 Tak. :) Til den pressevisning jeg deltog i, blev den vist i 2D, så jeg kan desværre ikke kommentere 3D-effekten, men den virkede nu også glimrende uden. Jeg regner med at gense den i 3D med min søn indenfor den nærmeste fremtid, og så bliver det interessant at se hvilken forskel - om nogen - det gør.

#17 Ingen kloroform desværre. De gemmer det nok til fortsættelsen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#19 Neranders 12 år siden

X&O (10) skrev:
Fordi den handler om mennesker. Menneskets bevægelser er næsten umulige at gengive realistisk.


Nu håber jeg ikke du mener, at man ikke kan lave animationsfilm uden motion- eller performance capture til at lave animationsfilm omhandlende mennesker. Det lykkedes da med Tintin tegneserien fra TV og et hav af andre animationsfilm.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#20 elwood 12 år siden

#18

Ævvvv 8-(

Men det ser ud til de har butleren med der nyder at give Tintin et gok i nødden, ligner ham, hvert fald meget, ud fra traileren.

Btw. var jeg den eneste der kom til og tænke på Tournesol, hver gang jeg så skurken i filmens trailere, hvis vi lige ser bort fra hans jakke her ikke er Gul.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: