Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.
Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!
#41 darkwizat 13 år siden
#42 Patriarch 13 år siden
Gotcha
#43 Twister 13 år siden
Det gør det rent faktisk i biografer over hele landet. Det er ikke en event der er begrænset til en enkelt by :)
#44 Highland Park 13 år siden
"Det er ikke Tintin, man ser"
#45 Michael Andersen 13 år siden
3D'en i Tintin er den naturlige slags, som i Avatar hvor vægten er lagt på dybden, så kom glad :)
#46 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 Highland Park 13 år siden
#48 elwood 13 år siden
Tror fint han vil forstå filmen
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 PredatorX 13 år siden
Jo :) Benway husker forkert :)
Filmen vil jeg give 8/10. Jeg var meget begejstret da jeg gik ud af Imperial igår :)
#50 Patriarch 13 år siden
Lovende!