Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.
Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!
#21 Twister 13 år siden
thank you. Det var lige en smutter fra min side af.
#22 PredatorX 13 år siden
#23 BN 13 år siden
Hvilket lille barn? Ham her?
#24 Steffan Rasmussen 13 år siden
#25 Highland Park 13 år siden
#26 PredatorX 13 år siden
Ja det rammer faktisk ret godt :D
#27 Gasivodo 13 år siden
Gælder det så også på papir?
..Skal jeg smide min gamle, med tape-sammenhængende, samling ud?*
*Troller kuns grundet manglende mulighed for - overhovedet at se dette værk PT:-(
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#28 X&O 13 år siden
Computeranimation hvis du gerne vil være hel præcis. Og jo, man kan selvfølgelig godt lave det uden, men det fungerer bedre med motion capture.
#29 Michael Andersen 13 år siden
Jeg vender lige tilbage i morgen, når jeg har testet 3D'en :)
#30 Baby Strong 13 år siden