“The Village” er en M. Night Shyamalan-film på godt og ondt. Det håndværksmæssige apparat, samt skuespillet fra Bryce Dallas Howard, er af højeste klasse. Flere scener går op i en højere enhed, men som vi nærmer os slutningen bliver filmen for smart for sit eget bedste, og det delikate korthus falder sammen.
#1 filmz-Mad4Real 20 år siden
den film var så kedelig og langtrukken det halve kunne være nok .. jeg synes den er fuld af fejl ubesvarede spørgsmål .. an naivitet der er ude over alle grænser..
alt i alt en dårlig kedelig og langt fra uhyggelig som de fremstiller den til
jeg gir den 1/6
#2 Patriarch 20 år siden
Og folk der poster her...lav en virkelig STOR *SPOILER* warning whis i spoiler noget!
#3 Michael Andersen 20 år siden
#4 filmz-traun^2 20 år siden
Den kunne godt være lidt langtrukken en gang i mellem, men andre gange var der en virkelig "spooky" stemning, der gjorde det hele værd.
Jeg vil give den 5/6.
#1 Hvilke fejl er det du tænker på?
#5 filmz-thomas _h 20 år siden
#6 filmz-traun^2 20 år siden
#7 El vez 20 år siden
Detaljerne synes jeg der er sparet lidt på, i forhold til Shyamalans øvrige film, men ellers var jeg ganske godt tilfreds og alt i alt er det en glimrende film.
4½ / 5
#8 wiseguy 20 år siden
________
#9 filmz-Bluhm 20 år siden
#10 Michael Andersen 20 år siden
Ja, det 'andet som vi ikke taler om uden at bruge spoiler-warnings' er en fis i en hornlygte, som bare er forstyrrende for kærlighedshistorien og ikke mindst stemningen.