Gravatar

#601 BN 14 år siden

Nicki52 (600) skrev:
#599
Jeg vil give den sang 7/10. Havde aldrig hørt den før og komme næppe til det igen. Ikke lige min musik smag.


Det er da ellers en pæn karakter at give, hvis du ikke har lyst til at høre sangen igen. :-)

(Personligt synes jeg enormt godt om denne firser-klassiker.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#602 filmz-jonasgr 14 år siden

#600 Forfærdeligt. Ja jeg kunne ikke holde ud til at høre det til ende og der skal endog en del til. Ja det er bare ikke lige noget der falder i min musiksmag. 1/10


Til noget helt andet og en kvindelig sangerinde i dette New Yorker band:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#603 Collateral 14 år siden

#602: Jeg elsker Yeah Yeah Yeahs! 6/6!

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#604 NightHawk 14 år siden

# 603 -

Jeg følte mig øjeblikkeligt hensat til bagsædet af Sam og Dean Winchesters Impala 67 i cruise control trillende hen ad de amerikanske landeveje og det er jo aldrig noget dårligt sted at befinde sig. Herlig oldschool rock, 7/10. :)

Og nu tager vi et spring ind i Beck's syrede univers. Enjoy :)


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#605 Collateral 14 år siden

#604: Jeg ved ikke om der er noget indforstået i deres musik jeg ikke har fattet, men det virker simpelthen ikke for mig. 1/6.

Lidt livlig punk, med en trist tekst:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#606 NightHawk 14 år siden

# 605 -

Jeg synes nu ellers både teksten og musikken er ret nem at gå til. Det er jo blot Beck og Jack Blacks sædvanlige stil og humor. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#607 Collateral 14 år siden

#606: Var heller ikke fordi jeg fandt musikken indviklet. Jeg syntes bare det var noget happy happy noget, som ikke rigtig sagde mig noget. Også tænkte jeg bare at det kan være fordi det er første gang jeg hører Beck, og ikke rigtig kender deres musikalske univers.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#608 Lord Beef Jerky 14 år siden

Beck er genial! Intet mindre!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#609 I.F.F. 14 år siden

nu er punk generelt ikke noget for mig, og i min uvidenhed om selvsamme, havde jeg da heller ikke selv katagoriseret dit nummer, som vaerende punk. 5/10



wolfsheim:
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#610 Lord Beef Jerky 14 år siden

Well, der er endnu et band Nephew må have lyttet meget til. Don't get me wrong, det er betydeligt bedre end Nephew, og på trods af den tidtypiske produktion, synes jeg sgu de får en stemning fint igennem. Desværre ødelægger selve beatet, der er ret konsekvent og konstant, en hel del... ikke kun pga. den lade bas, men også fordi det er så simpelt, og sangen ville gøre sig langt bedre uden det. 6/10

Rock!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: