Gravatar

#1401 davenport 14 år siden

Engelske bøffer, ovnkartofler i urter og olie, wokgrøntsager og rødvinssovs. mmm!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1402 chronaden 14 år siden

lavede jeg forleden, en vinder! (dog med smør tilsat kartoflerne også, og rodfrugter istedet)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1404 frankdrebin 14 år siden

#1400 så lige billedet på facebook af retterne, og må sige det så knald godt ud! Blev helt sulten! :)
Gravatar

#1405 dyg 14 år siden

Det er JUL i firmaet, så menuen står på en lækker "Julemiddag":

Andesteg og flæskesteg serveret med hjemmelavet rødkål, brunede og- hvide kartofler samt surt og sødt. Samt Ris a la mande med kirsebærsauce.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1406 davenport 14 år siden

Lavede en lille lækker ting i aftes. Jeg tog en klump is, smeltede noget nutella i en sjat mælk, så det blev en chokoladesovs, og hældte det over. Så knuste jeg en håndfuld pebernødder og dryssede over. Det var sgu godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1407 jessup 14 år siden

Skal have en rest butter chicken fra i fredags med ris, lidt brød og sikkert lidt blacheret spidskål.
This is just until June
Gravatar

#1408 jessup 14 år siden

Lavede en ordentlig portion frikadeller så der er lidt til julen - puttede lidt hakket chirizo og det blev ganske derligt. Måske jeg skulle prøve at for riste pølsen næste gang.
This is just until June
Gravatar

#1409 jessup 14 år siden

Trængte oven i al julemaden til noget med lidt mere umpf i.

Stegt charizo,løg, hvildløg med scarmbleæg og rugbrød til frokost.

Har ikke været til en tradiotionel julefrokost i år endnu med snaps, karrysild mm. så jeg glæder mig til på lørdag at spise julefrokost på gammel mønt.
This is just until June
Gravatar

#1410 misuma 14 år siden

I aften står den på oksekødboller i baconsvøb, uskrællede kartofler og brun sovs. Jeg er stadig ret ny i køkkendet så jeg holder det simpelt indtil videre.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: