Gravatar

#161 El vez 20 år siden

Jeg tror også i dette tilfælde det handler mere om hvilket cut af filmen man ønsker, frem for om man vil have DD eller dts.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#162 filmz-lbw 20 år siden

#161 Pjat! man køber bare begge versioner :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#163 McPeter 20 år siden

#151 - takker... Utroligt jeg aldrig har lagt mærke til dét før?! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#164 McPeter 20 år siden

Så fik jeg minsandten endeligt set Brotherhood of the Wolf. Hold da op hvor er den flot filmen og ham der har lavet lydeffekter skal da også lige ha lidt probs! :-)
Historien fangede mig ret godt og jeg må indrømme at den også fremkaldte et mytologisk (hvis man kan kalde det det?) gys her og der... :-)
Det var en dejlig overraskelse at få for 49kr hos DVDoo.dk - et sats at købe en film man ikke har set, men ikke desto mindre føler jeg i hvert fald ikke jeg har spildt pengene. Tror den i første omgang ender på omkring 7/10, men venter nok med den endelige dom før jeg lige har fået set en mindst én gang til...

Derudover fik jeg også lige set Empire of Dreams fra den 4. Star Wars disc i eftermiddags... Ganske god dokumentar, dog som forventet ret selvfed. :-)
Gravatar

#165 ks 20 år siden

Amélie:

Alt i alt en meget sød film, men jeg er alligevel en smule skuffet. Havde regnet med skulle imponeres voldsomt efter at have set ratingen på imdb, men måske var det bare mit humør der ikke var til denne slags film idag. Filmen er sød, og til dels også meget morsom, men jeg kæmpede virkelig for at holde koncentration. Derudover så syntes jeg slet ikke at den romantiske side af historien havde nogen effekt på mig, noget som jeg egentlig er ret skuffet over.

Tror godt jeg kan konkludere at jeg valgte den forkerte film til mine tømmermænd idag!:( Den må genses en dag hvor jeg er noget mere frisk.
Gravatar

#166 McPeter 20 år siden

#165 - tag endeligt og gense den - det synes jeg bestemt den er værd. Men du har ret, der er bare nogle gange man ikke er i det rigtige humør til en bestemt type film...
Gravatar

#167 coolflash 20 år siden

I weekenden havde jeg den ære at se filmen Oldboy af den koreanske instruktør Chan-wook Park.

Sikke dog en herlig film!! Chan-wook Park mestre mediet ypperligt. Det er ikke hver dag man støde på sådan en unik stil. Det er nok heller ikke helt tilfældigt at den fik Grand Prize i Cannes og var nomineret til De Gyldne Palmer. Til dem som har lyst til at se et stykke kunst - se den! Dog skal jeg lige advarer om, at filmen ikke for sarte sjæle... :P

Umiddelbart ville jeg give Oldboy 8.5/10, men jeg er ret sikker på at dette er en film der vinder point ved gensyn. Desuden slugte jeg den "kun" på et 28 tommers fjernsyn og dets tilhørende stereolyd. DTS sporet skulle efter sigende være guddommeligt - og mon ikke at min karakter vil stige efter at have set filmen i en ordentlig hjemmebiff??
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#168 filmz-Bruce 20 år siden

#167 Tillykke med "lyset" :o) Du har helt ret i, at den vinder ved gensyn og ja, ved gensyn i stor format og DTS, så vær beredt på en endnu bedre oplevelse. Soundtracket er også helt i top!

Har selv bestilt 4 disc UE udgaven til november.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#169 nakalay 20 år siden

Jeg så også Oldboy for nylig, i Slagtehal 3. Fantastisk film - jeg er nogenlunde enig i din karakter CoolFlash, men jeg venter dog lige med at give endelig bedømmelse til, jeg får set den igen.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#170 coolflash 20 år siden

#168 - Du kan dælm dytme også tro jeg ser frem til det (!!) =)

#169 - Årgh, jeg ville voldsomt gerne have været inde og se den og A Tale Of Two Sisters den dag, men i vores filmklub på filosofi blev der vist Pi. Så måtte man vælge til og fra...

Ved du om de kunne finde på at sende Oldboy igen? Og hvad med eventuelle andre biografer? Det kunne være så forbandet stort at se sådan en perle i biffen...!
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."

Skriv ny kommentar: