Gravatar

#291 BN 16 år siden

tranberg (290) skrev:
Det er skræmmende så meget du tager Biblens ord for sandhed, BN.

Eller osse er det "skræmmende" så lidt, du selv ved om Bibelen. Sådan helt gyseragtigt med hår der rejser i nakken og gåsehud, du ved. ;-)

Al erfaring viser, at langt de fleste, der dømmer Bibelen "ude", faktisk ikke har nogen nævneværdig viden om dens indhold. Men det kunne selvfølgelig være spændende, hvis DU var undtagelsen fra denne regel. Er du dét?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#292 BN 16 år siden

.... Desuden kunne det jo være, at jeg havde brugt meget tid på at undersøge Bibelen, før jeg nåede til den konklusion, at dens ord er sandhed, ikk'? ... Du kan da ikke bare ud af det blå forudsætte, at jeg er den type der accepterer noget som sandhed uden at der findes en masse vidnesbyrd om det!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#293 tranberg 16 år siden

Jeg udtaler mig ikke om ting, jeg ikke har forstand på. Jeg har derved nok viden om religion til at sige 'nej tak', samt nok viden til at fordømme det for hvad det er.
Men husk nu, det er ikke personligt ... bn.

Vores konflikt i al dens enkelthed.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#294 Bobby Singer 16 år siden

RJ skrev:
Men jeg selv f.ex.. hader HOMOSEKSUALITET, livsstilen og jeg finder den unaturlig og direkte afskyelig

Men hvorfor finder du den lige præcis unaturlig og direkte afskyelig?
Idjit
Gravatar

#295 Fynboen 16 år siden

bn (289) skrev:
Fynboen (288) skrev:

Ok... ved vi fra andre end Paulus, at Jesus valgte ham...?

Ja, dels er Apostlenes Gerninger, der omtaler begivenheden, skrevet af Lukas (ham med Lukas-evangeliet) - dels er det den kristne disciple Ananias der som beskrevet i det pågældende kapitel (kapitel 9) fik at vide af Jesus, at Paulus skulle være dennes redskab.

Men Lukas levede jo, som jeg har forstået det, ikke samtidig med Jesus, hvorfor han vel ret beset ikke er et vidne til en sådan "guddommeliggørelse" af Paulus...?

Og var det egentlig ikke Peter der fik jobbet som Jesus efterfølger?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#296 filmz-RJ 16 år siden

Castiel (294) skrev:
Men hvorfor finder du den lige præcis unaturlig og direkte afskyelig?

Jeg syns du skal tage og rulle op gennem indlæggene, så vil du se at både jeg og BN, som jeg på dette område deler holdning med, faktisk har svaret på det.

Men kan sige kort, unaturligt fordi vi overhovedet ikke er skabt til det. Vi er skabt som vi er af EN grund - behøver jeg fortælle hvilken??

Afskyeligt fordi to mænd sammen er så gennemsyret perverst, næsten på linie med dyresex og pædofili... alle tre ting er unaturligt, perverst og afskyeligt.

Og lad mig lige her gentage, at det er deres livsstil jeg anser som afskyelig og ikke de værdier de pågældende har som mennesker.

Og så er min mening sagt om den sag !!

King Kong is not my grandpa
Gravatar

#297 PredatorX 16 år siden

RJ (296) skrev:
Afskyeligt fordi to mænd sammen er så gennemsyret perverst, næsten på linie med dyresex og pædofili... alle tre ting er unaturligt, perverst og afskyeligt.

Hahahahaha åh nej dog ikke endnu én.

Forresten... Hvis mennesket kun er skabt til én ting som du udtrykker det, hvordan forklarer du så overbefolkning?

Det er naturligt for mennesket at have sex med andre ligesindede. Der behøver ikke komme børn ud af det HVER GANG! Faktisk, jo flere homoseksuelle jo bedre. Der skal fødes færre børn på verdensplan. Jeg ved ikke om det er gået over dit hovede, men vi har visse miljømæssige problemer for tiden.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#298 Bony 16 år siden

"Man er ikke bøsse, bare fordi man spiller den af på en ven. Det kaldes en vennetjeneste".

Citat: Ukendt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#299 Bobby Singer 16 år siden

RJ skrev:

Jamen halløj med dig bn junior ;P
Idjit
Gravatar

#300 Patriarch 16 år siden

#298 Dig vil jeg sku' gerne være ven med! :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: