Gravatar

#311 BN 16 år siden

Fynboen (310) skrev:
Så Matteus 16,18 gælder ikke...?

Spørg en af de mange tusinde protestanter, som heller ikke tror på Peterskirken og paveherredømmet.

bn (309) skrev:
vi ses i filmtrådene. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#312 Fynboen 16 år siden

bn (311) skrev:
Spørg en af de mange tusinde protestanter, som heller ikke tror på Peterskirken og paveherredømmet.

Det giver da bare ikke meget mening... hvorfor skulle Jesus den ene dag give anførerbindet til Peter, for så den næste dukke op og fortælle Paulus at det reelt er HAM, der skal lede og fordele Guds ord...? Den eneste der har nogen fordel af forvirring omkring anførerbindet er vel Paulus, som sjovt nok også er den selv samme der skrev brevet til Hebræerne...

Det lugter lidt af et kup, hvis du spørger mig... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#313 BN 16 år siden

Fynboen (312) skrev:
bn (311) skrev:

Det giver da bare ikke meget mening... hvorfor skulle Jesus den ene dag give anførerbindet til Peter, for så den næste dukke op og fortælle Paulus at det reelt er HAM, der skal lede og fordele Guds ord...? Den eneste der har nogen fordel af forvirring omkring anførerbindet er vel Paulus, som sjovt nok også er den selv samme der skrev brevet til Hebræerne...

Det lugter lidt af et kup, hvis du spørger mig... ,o)

last one ..... ledelsen af den kristne menighed har aldrig været centreret om kun 1 mand. læs Apostlenes gerninger hele kapitel 15 og desuden kapitel 16, vers 4+5. Så vil du opdage, at det var apostlene - dem alle - der førte an.
Gravatar

#314 Patriarch 16 år siden

bn (309) skrev:
Det afhænger helt og holdent af øjnene der ser, Patriarch. .... Nå, vi ses i filmtrådene. ;-)

Du joker? Altså - at jeg skulle være tranberg...

Men ja... Han har da ret i sin pointe ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#315 tranberg 16 år siden

bn (309) skrev:
Det afhænger helt og holdent af øjnene der ser, Patriarch. .... Nå, vi ses i filmtrådene. ;-)

Haha.!?
Det lyder som om BN er blevet lidt paranoid med alle de ikke-troende, der skuler ham over skulderen :)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#316 HonoDelLoce 16 år siden

Og det sjove er, at BN i virkeligheden er Moses Hansen..

- hvilket må gøre mig til Karl Mar eller noget i den retning :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#317 filmz-Bruce 16 år siden

Our program necessarily includes the propaganda of atheism.
Vladimir Lenin :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#318 Fynboen 16 år siden

bn (313) skrev:

last one ..... ledelsen af den kristne menighed har aldrig været centreret om kun 1 mand. læs Apostlenes gerninger hele kapitel 15 og desuden kapitel 16, vers 4+5. Så vil du opdage, at det var apostlene - dem alle - der førte an.

"Efter megen diskussion rejste Peter sig og sagde: "Brødre, I ved, at Gud for længe siden udvalgte mig, for at hedningene af min mund skulle høre evangeliets ord og komme til tro"

Jeg forstår stadig ikke at Jesus, eller Gud, valgte to talerør, med SÅ forskellige syn på Kristi lære. Og jeg synes oprigtigt det er synd for kristendommen, at man har valgt at lade Paulus fylde så meget, i stedet for at lytte mere til Jesus ord...

Jeg skal naturligvis ikke bestemme hvad du debatterer, men personligt synes jeg debatten er interessant, da det vel ret beset kun er Paulus i det Nye Testamente, der har noget imod homoseksualitet, hvorimod Jesus, eller de mennesker der kendte ham, ikke lader det til at mene det var noget at bekymre sig om, eller lave regler om...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#319 Michael Andersen 16 år siden

#314 Hæ hæ. Der fik du lidt af egen medicin, Mr. "Narniabæver og Nicki52 er 100% brugere med flere profiler".

:P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#320 BN 16 år siden

tranberg (315) skrev:
Haha.!?
Det lyder som om BN er blevet lidt paranoid med alle de ikke-troende, der skuler ham over skulderen :)

hehe ... nah, jeg er vist ikke den første bruger, der er kommet til at adressere et indlæg til den forkerte. ;-)

Skriv ny kommentar: