Jeg er rimelig sikker på det bliver godt uden mornaysauce e.l. Jeg har kun lavet det to gange, men har da bare brugt en blanding af mælk og fløde og det blev ganske godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Laks Forårsløg Tomat Bacon Fløde Sød chili Salt Peber
1: hak nogle forslåg, skær nogle tomater i tern... 2: svits bacon på en pande, kom grøntsagerne ved 3: hæld ved fløde ved og lade det simre, krydr med sød chili, salt og peber 4: hæld det i et ildfast fad, laks over og 20 min ved 200 grader
2 stk frugt med youghurt til morgenmad Salat til frokost Brune ris, brun pasta eller kartofler, + noget kød eller fisk og så 2-5 grøntsager til aftensmad...
"The drink had a robust, meaty aroma that pleased the palette, grounded by a sharp undercurrent of liquor. It will surely stimulate the senses of breakfast aficionados."
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#191 El vez 17 år siden
#192 lagoni 17 år siden
#193 davenport 17 år siden
Så er der morgenmad :D
Jeg kan simpelthen ikke spise mere, og det er helligbrøde på en bededag, men der er Bacon-leftovers... De kan heldigvis spises senere!
#194 filmz-Kadann 17 år siden
Det ser jo hjertestoppende lækkert ud. ;)
#195 davenport 17 år siden
#196 Skeloboy 17 år siden
Laks
Forårsløg
Tomat
Bacon
Fløde
Sød chili
Salt
Peber
1: hak nogle forslåg, skær nogle tomater i tern...
2: svits bacon på en pande, kom grøntsagerne ved
3: hæld ved fløde ved og lade det simre, krydr med sød chili, salt og peber
4: hæld det i et ildfast fad, laks over og 20 min ved 200 grader
Og nye, kogte kartofler til
#197 dyg 17 år siden
#198 Skeloboy 17 år siden
2 stk frugt med youghurt til morgenmad
Salat til frokost
Brune ris, brun pasta eller kartofler, + noget kød eller fisk og så 2-5 grøntsager til aftensmad...
#199 lyspunkt 17 år siden
#200 DarkLight 17 år siden
"The drink had a robust, meaty aroma that pleased the palette, grounded by a sharp undercurrent of liquor. It will surely stimulate the senses of breakfast aficionados."