Gravatar

#991 mr gaijin 15 år siden

#990 Den koerer i biograferne herovre. Jeg vil helt sikkert give den en chance, hvis jeg faar tid.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#992 Takfornu 15 år siden

# 990 "Løb efter den" - til CPH:PIX men fik desværre ikke biletter, så jeg håber vi kan se den sammen en dag hos dig ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#993 jessup 15 år siden

Så fik jeg endeligt åbnet for min Sirk Box - jeg har set dem alle før undtagen "Has anyone seen my gal?"

Jeg startede med en af favoritterne All that Heaven allows - 9-10/10. De 4 mesterværker er ikke til at komme udenom all..., Written on the wind, Magnificent obsession og imitations of life - en essentiel instruktør i filmhistorien.

This is just until June
Gravatar

#994 filmz-Narniabæver 15 år siden

Children of the Corn:

Et ægtepar ender i en forladt landsby, og den er overtaget af en kult af børn.

Forældet men spændene gyser.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#995 filmzkim 15 år siden

Unknown er en rigtig god film og Caviezel er i følge mig en rigtig fed skuespiller, som ses for sjældent i film!
Er der nogen, der kan sige mig, om han hedder Jim eller James??
Gravatar

#996 filmz-Narniabæver 15 år siden

Secret of NIMH II: Timmy To The Rescue:

Udmærket og lysere fortsættelse til den mere dystre tegnefilm fra 1982, og denne gang tager Timmy til Thorn Valley imens hans bror er fanget af NIMH.

Blev upopulær hos Secret of NIMH hjemmesiderne for mange år siden.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#997 filmz-Bruce 15 år siden

Blev til The Chaser igen i aften, som holdt 100% ved andet gennemsyn. Humoren skinnede mere igennem for undertegnede. Sort og rigtig god timing.

Og så blev det til første afsnit af Wallander, med Kenneth Branagh. TV serie 90 minutters afsnit. Branagh er rigtig god i rollen og første afsnit holdt vand.

7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#998 Spanner 15 år siden

filmzkim (995) skrev:
Unknown er en rigtig god film og Caviezel er i følge mig en rigtig fed skuespiller, som ses for sjældent i film!
Er der nogen, der kan sige mig, om han hedder Jim eller James??

IMDB skrev:
Birth Name
James Patrick Caviezel
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#999 Takfornu 15 år siden

Generation Kill

Lørdag aften bød på de 2 første af syv afsnit i HBOs Generation Kill basseret på Evan Wrights bog. Han var rapporter i Irak i en længere periode i 2003, hvor han en Amerikansk enhed på nærthold, så filmen er delvis autentisk, da den er basseret på interviews og de oplevelser han havde dernede.

I modsætning til FOX's Over There fra 2005 er der her en meget mere "real feel" over det hele - Kamera, Dialog osv. Når jeg har set de næste 5 vil jeg komme med en mere udførlig anmeldelse, men indtil nu vil den få ...

7/10

The Chaser

For mig var det kun første gennemsyn af The Chaser - Puha den var ubehagelig, sjov, sort, spændende, sørgelig - Ja, man kom igennem hele følelsesregisteret på 120 min. Fantastisk debut.

Spændt på det amerikanske remake som med det rette cast og en visionær instruktør nok skal blive en succes.

8/10

Walander

Jeg er fan af den originale Svenske serie og derfor var forventningerne temmelig høje til Kenneth Branagh. Han klarede det fint og læg dertil at så David Warner var taget op af mølposen talte klart op på karakter skalaen. Optaget i Sverige, og uniformer mv. også Svensk var lidt morsomt at det faktisk kun var dialogen der var engelsk. Endnu mere morsomt er menuerne, som verbalt guider dig hele vejen gennem alle dine valg og muligheder. Det skal opleves på stor skærm og med stor lyd ;)

Nå, men n det var ikke en af de bedste historier med Wallander, så jeg lander på 6/10, men glæder mig til at se de efterfølgende afsnit.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1000 Bony 15 år siden

!OOO poster! 'Gratz..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: