Gravatar

#10621 Antlion 14 år siden

Måske ikke, men i så fald går man glip af en af filmkunstens største énere. Jeg vil anbefale Tarr til alle, der er villige.
Gravatar

#10622 Skeloboy 14 år siden

#10621 - yes, helt enig. Men lige i dette tilfælde, så er IK ikke en af de villige :)

Men jeg tror egentlig, jeg vil anbefale folk at starte med Man From London. Den er lidt lettere at gå til.
Gravatar

#10623 evermind 14 år siden

Neranders (10509) skrev:

Den sugede sig fast som var det en facehugger! Jeg så den med en veninde i dagslys, og indimellem måtte vi lige give udtryk for, hvor imponeret vi begge var af den. Jeg glæder mig nu meget til et gensyn, alene, under de helt rigtige forhold.

I et rum, hvor ingen kan høre dig skrige ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10624 Antlion 14 år siden

Skeloboy (10622) skrev:
Men jeg tror egentlig, jeg vil anbefale folk at starte med Man From London. Den er lidt lettere at gå til.

Virkelig? Spilletiden til side finder jeg "Sátántangó" den letteste og mest naturlige af Tarrs film, hvorfor jeg anbefaler den sammen med "Damnation". At den så også er hans bedste (og en af de bedste film nogensinde) er en bonus. :)
Gravatar

#10625 Skeloboy 14 år siden

evermind (10623) skrev:
I et rum, hvor ingen kan høre dig skrige ... ;)

In space no one can eat ice cream!

Antlion (10624) skrev:
Virkelig? Spilletiden til side finder jeg "Sátántangó" den letteste og mest naturlige af Tarrs film, hvorfor jeg anbefaler den sammen med "Damnation". At den så også er hans bedste (og en af de bedste film nogensinde) er en bonus. :)

Hehe, nu er det jo lidt svært at se bort fra de 450 minutter Satantango er :)
Gravatar

#10626 JannikAnd 14 år siden

Enig med Antlion. Sátántangó var min første Tarr-film og umiddelbart den letteste. Så den i én køre og kedede mig aldrig. Det er jo bare en ungarsk "Pulp Fiction" :)
Gravatar

#10627 evermind 14 år siden

Skeloboy (10625) skrev:
In space no one can eat ice cream!

Haha, er det ikke en tagline fra Killer Klowns eller noget i den retning ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10628 Skeloboy 14 år siden

#10627 - hehe, præcis :)
Gravatar

#10629 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Beneath Hill 60

Jeg fik set denne lille, australske sag i eftermiddag. En interessant film, der foregår under 1. verdenskrig, om australske mine-arbejdere, der graver tunneler under ingenmandsland og er med til at placere miner under de tyske stillinger op til Slaget om Messines.

Den er en kende rørstrømsk til tider, men overall er det en fin film med god spænding undervejs og viser den grumme krig, der var 1. verdenskrig.

7/10
Gravatar

#10630 Collateral 14 år siden

Jeg så min film nummer 50 for BDlive.dk i dag: "Born on the Fourth of July", som jeg var rigtig glad ved.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: