Gravatar

#11561 Åkepool 14 år siden

BN (11546) skrev:
Heldigt for dig, at Bruce ikke er her længere

Har godt nok undret mig lidt over hans manglende kommentarer hist og her, så det forklarer jo lidt.
Hvornår meldte han ud at han smuttede denne gang? Og evt. hvorfor? Det er noget jeg helt har overset.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11562 BN 14 år siden

Åkepool (11561) skrev:
Har godt nok undret mig lidt over hans manglende kommentarer hist og her, så det forklarer jo lidt.
Hvornår meldte han ud at han smuttede denne gang? Og evt. hvorfor? Det er noget jeg helt har overset.

Det gjorde han i denne tråd:

http://filmz.dk/forum/tagwall/ot-folketingsvalg-20...

Se indlæg nr. 387.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11563 Hr. Nielsen 14 år siden

Rio

Tidstypisk og skematisk, men også velfungerende og underholdende computertegnefilm. Man får indrømmet serveret stort set det samme som i snart samtlige andre lignende produktioner, hvilket selvsagt er kritisabelt. Men samtidig må jeg også erkende at den kulørte fabel om alt det man må gå igennem for at finde sig selv og udnytte sit potentiale, udspiller sig morsomt tempofyldt uden at dvæle ved sine mest sentimentale situationer, hvilket gør man det meste af tiden får det rene grin uden meget spildtid.

6/10 på IMDb
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11564 elwood 14 år siden

Og Rio er satme flot fremstillet i filmen wow, det gir et lille sus i maven, når man flyver rundt der.

Men ja meget typisk animations film skåret over den samme kam, som de andre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11565 Hr. Nielsen 14 år siden

elwood (11564) skrev:
Og Rio er satme flot fremstillet i filmen wow, det gir et lille sus i maven, når man flyver rundt der
Ja det var nogle virkelig flotte scener.
Gravatar

#11566 Hr. Nielsen 14 år siden

Beautiful Boy

Afdæmpet drama om en tragedie, hvor sorgen og synden ganske interessant kobles sammen som tematik til filmens kærlighedsfortælling. Fortællingen virker desværre som den i sidste halvdel er ved at gå lidt i stå, den har stillet de fleste vedkommende spørgsmål og et par af birollerne virker ikke gennemført troværdige, hverken i spil eller dialog. Men filmens to bærende kræfter løfter helhedsindtrykket, så man efterlades med følelsen af at have overværet en solid og vedkommende historie.

7/10 på IMDb.
Gravatar

#11567 Twister 14 år siden

The Straight Story
Jeg holder personligt meget af David Lynch-film som Lynch selv har skrevet (Mulholland Dr., Lost Highway). Det surrealistiske Lynch-univers er dog erstattet af en autentisk historie hvilket fik mig til at være en smule skeptisk omend jeg stadig, på baggrund af filmens flotte anmeldelser, forventede mig en god film. Filmen handler kort sagt om en mand i hans livs efterår som, efter nyheden om sin brors hjerteanfald, begiver sig ud på en lang tur for at se hans bror igen.

Min endelige vurdering af filmen er dog også overvejende positiv. Det er en historie vis narrativ udspiller sig i et noget langsommelig tempo hvilket jeg dog fandt ganske passende, filmens tematik taget i betragtning. Det langsomme tempo hjalp også med at skabe den rigtige atmosfære. Richard Farnsworth spiller rigtig godt i hovedrollen og de samme gør Sissy Spacek som datteren til den vres protagonist. Filmens cinematografi supplerer stemningen i filmen rigtig fint og der er til tider et par rigtig flotte billeder af de store tomme landskaber som Alvin (Farnsworth) må igennem for at nå sit mål. Jeg formåede dog aldrig at blive helt trukket ind i filmens univers hvilket nok skyldes at filmens lomme-filosofiske budskaber omkring livet ikke rigtig gik rent ind hos mig, godt skuespil til trods. Filmen bærer præg af at vi som publikum skal lære/opleve noget under Alvins lange rejse, og sammen med Alvin altså blive klogere på tilværelsen. Filmen får leveret de temaer den skal uden dog at få mig helt op at ringe af begejstring.

Det var dog klart en overvejende positiv oplevelse :)
7/10
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#11568 Åkepool 14 år siden

BN (11562) skrev:
Det gjorde han i denne tråd:

Mange tak BN. En tråd jeg helt havde fravalgt, men der var da masser af gang i den :)

Siden sidst:

Paul 7/10
How to train your dragon 8/10
The Last airbender 3/10
Conviction 7/10
Piranha (2010) 5/10
TRON: Legacy 7/10
Sucker punch 5/10
Stone 3/10
Unstoppable 7/10
Hanna 8/10
Hall pass 6/10
The Sorcerer's apprentice 7/10
The Dilemma 6/10
Source code 7/10
Super 7/10
Your highness 5/10
Take me home tonight 6/10
Trust 8/10
Machete 7/10
Vanishing on 7th street 5/10
Easy A 7/10
Captain America: The First Avenger 7/10
POTC: On stranger tides 5/10
Thor 7/10
Eclipse 5/10
Rio 5/10
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11569 Skeloboy 14 år siden

Åkepool (11568) skrev:
En tråd jeg helt havde fravalgt

Den var heller ikke værd at bruge tid på :)

Twister (11567) skrev:
Det var dog klart en overvejende positiv oplevelse :)
7/10

Giver den lige en karakter højere. Synes den måde livsvisdommen fra Fainsworth bliver fremstillet er rørende og fantastisk. Det er lidt lang tid siden, jeg har set den, men erindrer jeg var tæt på en 9/10, men scenen, hvor
de sidder på baren og taler om krigen var helt over the top
.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#11570 loki 14 år siden

Green Lantern (2011)

Ahahahhahaahahha åh wow sikker en gang bras... og tænkt der sikkert kommer en 2'er.

-10/10
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: