#14829 En rigtig dårlig dvd udgave :( Har bare lige haft et par negative dage, så det har nok også gjort sit til de lave tal.
Navarre3 (14844) skrev:
#14829 - Nåede ikke lige at få skrevet i mit #14829 at jeg i mine anmeldelser ikke valgte at give andet end bare nogle rene tal vurderinger ude yderligere kommentarer, da de anmeldte udgaver blev set i løbet af fredagen og søndagen bl.a. på Filmstriben.dk og jeg generelt bare var i dårligt humør begge dage, så Adele kunne sikkert godt rykke sig opad :)
Sorry to hear, dude. :/ Ring endelig, hvis du har brug for en snak!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Pæne robotter, overvejende flot film, vellykkede robotkampe. Filmens sentimentale tone er svært uudholdelig, det samme er meget af humoren, og filmen stinker generelt af kliché, især jo nærmere man kommer slutningen - det går dog pinefuldt langsomt at nå dertil. Jeg troede op til flere gange, at jeg nu var nået til filmens finale, men måtte sande, at der var lang vej endnu. I sidste ende ikke værd at se (jeg så den selv pga. en anbefaling). 2/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
LORT-FILM Det er fandme sidste gang jeg vil give Shakespear en chance. Vil hellere sluge en flue, end at høre på det pladder igen. Beklager men ikke engang Ralph Fiennes kan reede det.
Top Gear India speciel Directors cut
Dejlig underholdning med Top Gear holdet der nu er taget til Indien for at reklamere lidt for England og hvad deres land har at tilbyde Indien. Til Indien medbringer de humor, glæde, engelske biler, en græsslåmaskine og Richard Hammonds yndlings sang med Genesis. Ligesom alle andre eventyr de er ude på, kan man ikke lade være emd at grine med dem og smile, det kan virkelig redde ens dag, hvis du fx lige har set Coriolanus.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14854 Måske skulle du starte med noget af hans noget lettere, men også gode fx Much Ado About Nothing, Henry V, Richard III eller Hamlet inden du kaster dig over de mere ukendte som denne :)
#14854 Måske skulle du starte med noget af hans noget lettere, men også gode fx Much Ado About Nothing, Henry V, Richard III eller Hamlet inden du kaster dig over de mere ukendte som denne :)
Henry V Hamlet
Jeg vælger stadig fluen eller fluerne. Nu når det er flere film jeg har set før.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14851 evermind 13 år siden
Sorry to hear, dude. :/ Ring endelig, hvis du har brug for en snak!
#14852 BN 13 år siden
Jeg mener ironisk som i "skæbnens ironi", ikke ironisk som i "satirisk".
Collateral kalder det meget rammende for bittersødt. Hovedpersonerne er glade for deres land, men ikke for det som "Uncle Sam" har sendt dem ud i.
#14853 Riqon 13 år siden
Pæne robotter, overvejende flot film, vellykkede robotkampe. Filmens sentimentale tone er svært uudholdelig, det samme er meget af humoren, og filmen stinker generelt af kliché, især jo nærmere man kommer slutningen - det går dog pinefuldt langsomt at nå dertil. Jeg troede op til flere gange, at jeg nu var nået til filmens finale, men måtte sande, at der var lang vej endnu. I sidste ende ikke værd at se (jeg så den selv pga. en anbefaling). 2/6.
#14854 MOVIE1000 13 år siden
LORT-FILM
Det er fandme sidste gang jeg vil give Shakespear en chance.
Vil hellere sluge en flue, end at høre på det pladder igen.
Beklager men ikke engang Ralph Fiennes kan reede det.
Top Gear India speciel Directors cut
Dejlig underholdning med Top Gear holdet der nu er taget til Indien for at reklamere lidt for England og hvad deres land har at tilbyde Indien. Til Indien medbringer de humor, glæde, engelske biler, en græsslåmaskine og Richard Hammonds yndlings sang med Genesis.
Ligesom alle andre eventyr de er ude på, kan man ikke lade være emd at grine med dem og smile, det kan virkelig redde ens dag, hvis du fx lige har set Coriolanus.
#14855 Takfornu 13 år siden
#14856 MOVIE1000 13 år siden
Henry V
Hamlet
Jeg vælger stadig fluen eller fluerne. Nu når det er flere film jeg har set før.
#14857 Castanea 13 år siden
And thou unfit for any place but hell.
#14858 Babo84 13 år siden
Ja, den er røvkedelig og intetsigende.
#14859 Takfornu 13 år siden
Ganske uenig :)
#14860 Richard Burton 13 år siden
Tak for anbefalingen ;)