Gravatar

#17101 Lord Beef Jerky 13 år siden

#17100 Midt i mellem! Tæt løb om hvor middelmådige de er!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17102 Åkepool 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17099) skrev:
Jeg er sikker på, at jeg kunne nyde hende til mere end sølle 6/10, hvis jeg alene skulle det;)

Misforstå mig ikke. Hende alene er til 10/10, men det jeg mente var, om så filmen var til 1/10, ville hendes tilstedeværelse bringe med lethed bringe karakteren op på 6/10 ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17103 Hr. Nielsen 13 år siden

Åkepool (17102) skrev:
Misforstå mig ikke.
I didn't:-D

Åkepool (17102) skrev:
om så filmen var til 1/10, ville hendes tilstedeværelse bringe med lethed bringe karakteren op på 6/10
And I know og hun er det faktisk værd.....Hun er dæleme så søøøøø':-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17104 Kruse 13 år siden

The Master

Jeg føler det næsten lidt nyttesløs at skrive en anmeldelse af filmen, både fordi at jeg føler det er svært at sætte ord på min oplevelse, men også fordi at Søren Ildveds anmeldelse er så spot on! "The Master" var en ret så fantastisk oplevelse, dybt fascinerende hele vejen igennem, smukt filmet, en dragende lydside og med fænomenale skuespilspræstationer! Hvis der var nogen tvivl om hvorvidt Joaquin Phoenix' karriere ville tage skade af hans "I'm Still Here" stunt eller man stadig ville kunne tage ham seriøs som skuespiller, så er de spekulationer fuldstændigt gjort til skamme nu. Han var næsten ikke til at genkende, fordi at han fuldstændigt forsvinder ind i sin karakter. Han ER Freddie Quell. Det er ren nydelse at følge ham i hver en scene. Og Phillip Seymoure Hoffman er ligeså fantastisk. De to får virkelig mulighed for at folde sig ud. Og ja, resten er castet(især Amy Adams) er også virkelig fremragende.

Det er en film der stadig rumsterer i mit hoved, og formenligt vil gøre det i lang tid endnu. Paul Thomas Anderson har utroligt nok formået at lave en film der matcher hans bedste par film, selvom at "The Master" måske ikke på overfladen er helt så forløsende som hans andre film.

10/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17105 Wangsgaard 13 år siden

Nu glæder jeg mig jo endnu mere! Må få set den i weekenden
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17106 Wangsgaard 13 år siden

Nu fik jeg set The unusual suspect for første gang og kunne gætte plot. Nu ved jeg ikke om det er fordi jeg vidste der vil være et twist eller fordi jeg ubevidst har fået fortalt det
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17107 Hr. Nielsen 13 år siden

Wangsgaard (17106) skrev:
Nu fik jeg set The unusual suspect for første gang og kunne gætte plot. Nu ved jeg ikke om det er fordi jeg vidste der vil være et twist eller fordi jeg ubevidst har fået fortalt det
Måske du bare er god til at gætte?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17108 Ispep 13 år siden

Sådan har jeg det præcis også med The Master. En af de bedste film jeg har set, faktisk.

Kruse (17104) skrev:
The Master" måske ikke på overfladen er helt så forløsende som hans andre film.

Enig. Dette er hans mest krævende, men utrolig givende synes jeg. Synd den blev overset ved oscaren.
Gravatar

#17109 Collateral 13 år siden

Amazing Spider-man er da langt bedre end Spider-man 3. Magen til ringe film skal man lede længe efter.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17110 Kruse 13 år siden

Ispep (17108) skrev:
Enig. Dette er hans mest krævende, men utrolig givende synes jeg. Synd den blev overset ved oscaren.

Der er flere af kategorierne, hvor den er blevet groft overset, men jeg er virkelig forundret over at den ikke i det mindste blev nomineret for Best Achievement in Cinematography. Jeg har lige været inde og se "Lincoln"(som ikke var noget specielt), og selvom at den da er ganske flot fotograferet, så er den slet ikke i nærheden af at være ligeså visuelt smuk som "The Master".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: